کانال بانک ملی ایران در بله ۹۰ هزار تایی شد

تعداد کاربران کانال بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» در تاریخ 1399/09/09 از مرز ۹۰ هزار نفر عبور کرد.

  • ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۱۳:۴۳:۴۶
  • 4856

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاربر با عضویت در این کانال به آدرس (bankmelli1307 ) می تواند به راحتی مطالبی از اخبار اقتصادی و بانکی، هشدارهای امنیتی، موارد انرژی مثبت و انگیزشی، معرفی خدمات و گزیده اشعار شاعران به نام و بزرگان علم را در اختیار داشته باشد.
این کانال بستر اطلاع رسانی بانک ملی ایران در پیام رسان «بله» می باشد که از سه سال گذشته تاکنون با هدف افزایش رضایت کاربران، ارایه مطالب مفید و کاربردی و کمک به ارتقای سواد بانکی مخاطبان فعال شده است.
در این کانال مسابقه هایی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که از جمله آن به می توان به مسابقه هفتگی و همچنین مسابقه ای که به مناسبت روز ۹۹/۹/۹ طراحی شده است، اشاره کرد.
همچنین کانال و بات های متنوعی نیز برای کاربردهای مختلف کاربران طراحی شده که علاقه مندان می توانند با دریافت پیام رسان «بله» علاوه بر استفاده از خدمات این پیام رسان، با عضویت در آنها نیازهای دریافت اطلاعات خود را تامین کنند.
پیام رسان «بله» به عنوان یک اپلیکیشن و پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و … را داراست.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: