آغاز جشنواره اپليكيشن هپ بانک ملی ايران

جشنواره "اپلیکیشن هپ کانون جوانه های بانک ملی ایران" با جوایز ویژه، از امروز دوم آذرماه، آغاز شد.

  • ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۰۹:۰۲:۴۰
  • 81861

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نوجوانان (تا 18 سال)، می توانند با نصب اپلیکیشن هپ از دوم آذر تا دوم دي ماه سال جاري در این جشنواره شرکت كنند و به قید قرعه از جوایز ارزنده آن شامل کمک هزینه خرید چهار عدد کنسول بازی PS4 هر کدام به ارزش ١٠ میلیون تومان، کمک هزینه خرید ١٠ عدد گوشی تلفن همراه هر یک به ارزش شش میلیون تومان و کمک هزینه خرید ٥٠ عدد ساعت هوشمند هر یک به ارزش یک میلیون تومان برخوردار شوند.
گفتنی است کاربرانی در قرعه کشی شرکت داده می شوند که تا زمان قرعه کشی، اپلیکیشن هپ را بر روی گوشی یا تبلت خود داشته باشند. ضمنا کاربرانی که پیش از این نیز اپلیکیشن هپ را روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده اند، مشمول شرکت در قرعه کشی هستند.

اپلیکیشن هپ جدیدترین محصول کانون جوانه های بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن آموزشی-سرگرمی است که با توجه به نیاز نوجوانان به فراگیری دانش اقتصادی و با هدف پرورش هوش مالی آنها، در اختیار کاربران قرار گرفته است و در بخش های مختلفی مانند مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه شهروندی، مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی، همیار پلیس، کتابخانه دیجیتال، بازی و انیمیشن و ... مطالب مفید و متنوعی را ارايه مي كند.
علاقه مندان به نصب اپلیکیشن هپ می توانند این اپلیکیشن را از طریق سایت بانک ملی ایران و اپلیکیشن های بازار، مایکت و چارخونه دانلود و نصب كنند.
لازم به ذکر است پس از پایان این جشنواره، کانون جوانه های بانک ملی ایران، جشنواره های دیگری را برای کاربران فعال اپلیکیشن هپ در دستور کار خود خواهد داشت.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: