حمایت بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

بانک ملی ایران از جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی که یکی از فراگیرترین رویداد علمی کشور در سطح دانش آموزان، اولیا و کادر آموزشی و اجرایی مدارس می باشد حمایت می کند.

  • ۱۳۹۹/۰۱/۰۶ ۱۳:۲۴:۰۳
  • 2500

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره با هدف شناسايی، پرورش، شکوفايی استعدادها، ارزش بخشيدن به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان و هدايت به سمت کارآفرينی و ارائه و اجرای ایده های طیف وسیعی از ایرانیان داخل و خارج از کشور در دوره اول و دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و دانش آموزان مدارس استثنایی و نیز تمام اولیا و مربیان (کادر آموزشی و اجرایی مدارس) کشور برگزار می شود و کانون جوانه های بانک ملی ایران با توجه به حوزه کاری خود که کودکان و نوجوانان را در بر می گیرد حامی و پشتیبان این جشنواره می باشد.
با توجه به شرایط کنونی کشور و ضرورت قرنطینه و در خانه ماندن به علت ویروس کرونا علاقمندان می توانند با شرکت در جشنواره خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی و کمپین #خلاقیت-قرنطینه-نیست، از آموزش های اصیل مهارت های تفکر و لذت ایده پردازی در مسیرکارآفرینی و بهبود شرایط اجتماعی نیز بهره مند شوند.
گفتنی است این جشنواره با مجوز معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می گردد و  دبیرخانه جشنواره در پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت واحد دختران اداره آموزش وپرورش ناحیه 2 شهرری مستقر است.
علاقمندان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره، شرایط شرکت و محور ایده ها  به آدرس stideas-src.medu.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.
همیچنین از طریق سایت آموزشی به آدرس stideas.ir و یا شبکه‌های اجتماعی به آدرس @stideas و یا  #خلاقیت قرنطینه نیست #جشنواره خلاقیت نوآوری کارآفرینی #پژوهش سرای بصیرت #خلاقیت #نوآوری #کارآفرینی اخبار و اطلاعات را دنبال کنند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: