ایجاد 29 هزار فرصت شغلی با تسهیلات بانک ملی ایران

تاکنون هزار نفر از افراد تحت تکفل سازمان های حمایتی توانسته اند با تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی بانک ملی ایران کسب و کار خور را راه انداخته و به خودکفایی برسند.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۳:۲۱:۱۹
  • 3668
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همواره یکی از پیشتازان نظام بانکی در انجام امور عام المنفعه و همچنین ایفای مسئولیت های اجتماعی در نظام بانکی کشور بوده و از این رو بخش مهمی از تسهیلات خود را نیز در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار محروم جامعه قرار می دهد.
بر همین اساس تخصیص تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی یکی از اولویت های بانک ملی ایران برای حمایت از افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی بوده به طوری که در ده ماه ابتدای سال جاری بیش از 29 هزار فقره از این تسهیلات را پرداخت کرده است.
بر این اساس این بانک در مدت مذکور، تعداد 18 هزار و 848 فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش هفت هزار و 20 میلیارد و 132 میلیون ریال و یک هزار و 386 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش 212 میلیارد و 980 میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.
همچنین پنج هزار و 925 فقره تسهیلات خود اشتغالی و 543 فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و 778 میلیارد و 907 میلیون ریال و 101 میلیارد و 830 میلیون ریال بوده است.
از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 181 میلیارد و 385 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.
همچنین پرداخت دو هزار و 243 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 258 میلیارد و 933 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.
بانک ملی ایران در سال گذشته هم با رویکرد حمایت از بازار اشتغال کشور، 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: