ماهنامه شماره 268 بانک ملی ایران منتشر شد

ماهنامه آموزشی – خبری شماره 268 بانک ملی ایران با بررسی پرونده «ارزیابی عملکرد؛ رویکردی فعال به بهره وری» منتشر شد.

  • ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۲:۵۴:۰۲
  • 3971

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره از ماهنامه، گزارشی از دیدار صمیمی دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک با کارکنان دانشجو همزمان با روز دانشجو و همکاران فعال در فضای مجازی منتشر شده است.
همچنین مدیر امور طرح و برنامه بانک از ارزیابی همزمان عملکرد صف و ستاد سخن گفته و ارتباط دو سویه عملکرد و نظام پاداش دهی در گفت و گو با همکاران بررسی شده است.
میزگرد مسئولان اداره کل رفاه و درمان بانک نیز از دیگر بخش های این شماره ماهنامه است که در آن خدمات درمانی، بیمه کارکنان، دغدغه های همکاران و... مورد بررسی قرار گرفته اند.
در این شماره همچنین گفت و گویی با معاون اداره کل تحقیقات و نوآوری درخصوص عبور از بودجه ریزی سنتی داشتیم و پای صحبت ها و دغدغه های رییس شعبه موفق دزفول، رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، رییس اداره امور شعب غرب تهران و همکار اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نشستیم. دید و بازدید از اداره کل مدیریت استراتژیک و شنیدن دغدغه های همکاران این اداره نیز از دیگر بخش های ماهنامه است.
ماهنامه آموزشی – خبری بانک ملی ایران قدمتی 86 ساله دارد که این شماره، در 80 صفحه منتشر شده است و در همه واحدهای صف و ستاد بانک در سراسر کشور توزیع می شود.
امکان دریافت این ماهنامه از طریق پورتال خبری بانک ملی ایران فراهم است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: