هپ، هوش پولساز

چهارشنبه 05 شهریور 1399 00:00:00
در روزهایی که بچه ها باید حتی الامکان برای رعایت ایمنی خود و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در خانه بمانند، اپلیکیشن "هپ" کانون جوانه های بانک ملی ایران می تواند فضایی شاد و مفرح برای آموزش و سرگرمی آنها باشد.
"هپ" کانون جوانه های بانک ملی ایران در کنار ایجاد محیطی سرگرم کننده، دارای بخش های جذاب و آموزشی مانند مدرسه اقتصادی، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کارآفرینی، مدرسه حقوقی، مدرسه همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، قصه و آهنگ و... است که می تواند برای بچه ها آموزش و سرگرمی را به صورت یکجا فراهم کند.
در بخش «بازی» این اپلیکیشن، کاربر علاوه بر تفریح و سرگرمی، با فضای کسب و کار و مفاهیم اقتصادی آشنا می شود و در بخش «فیلم و کارتون» در کنار نمایش کارتون های روز دنیا، کودکان و نوجوانان می توانند با انیمیشن های جذاب، مفاهیم اقتصادی و مالی را آموزش ببینند.
«مدرسه اقتصادی» یکی از بخش های این اپلیکیشن است که اطلاعات بانکی و اقتصادی را در قالب ویدئوهای جذاب و دیدنی به کودکان و نوجوانان آموزش می دهد.  
«مدرسه هوش مصنوعی» با در اختیار گذاشتن ویدئوهای آموزشی در خصوص ساخت ربات، خلاقیت نوجوانان را در زمینه های رباتیک افزایش داده و کاربر پس از شرکت در آزمون های مجازی و کسب نمره قبولی می تواند در کلاس های حضوری آموزشی ساخت ربات نیز شرکت کند.
«مدرسه کارآفرینی» بر محور آموزش و توانمندسازی کارآفرینان نوجوان در محورهای توسعه مهارت های فردی، سازمانی، بازرگانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات و در قالب فیلم، موشن گرافی، اینفوگرافی و متون آموزشی است.
«مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی»، «مدرسه کسب و کار »، «مدرسه همیار پلیس»، «داستان های صوتی و آهنگ» و «بله» از دیگر بخش های این  اپلیکیشن است.
واژه «هپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالژیک و قدیمی است.
اپلیکیشن هپ از طریق سایت بانک به آدرس https://bmi.ir/landing/hope و سایت کانون جوانه ها به آدرس bmi.ir/kids و کانال کانون در بله به آدرس kidsbankmelli@ قابل دانلود و نصب می‌باشد.

 




تمامی حقوق این سايت متعلق به بانک ملی ایران می باشد. <