بانک ملی ایران، اداره امور شعب استان کرمانشاه، در نظر دارد املاک مازاد خود را به شرح جدول پیوست و جزییات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) بر مبنای قیمت پایه از طریق مزایده شماره 2099003185000002 به صورت الکترونیکی و به شرح جدول زمان بندی زیر به صورت نقد و بدون متصرف به فروش برساند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت Setadiran.ir و با در نظر داشتن شماره مزایده نسبت به خرید اسناد مزایده و شرکت در آن اقدام نمایند. همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره امور شعب بانک ملی ایران، استان کرمانشاه، طبقه سوم، واحد کارشناسی ساختمان و املاک مراجعه نمایند. خاطرنشان می سازد که رعایت موارد زیر الزامی می باشد:
1 – فرآیند مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت برگزار می گردد و تمامی مراحل آن شامل خرید اسناد، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، پیشنهاد قیمت، گشودن پاکت پیشنهاد قیمت، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل ملک در بستر سامانه ستاد خواهد بود. بدیهی است قیمت پیشنهادی تنها در صورتی معتبر و پذیرفته است که در سامانه ستاد ارسال شده باشد. زمان دریافت اسناد و مهلت تحویل پیشنهاد قیمت و نیز زمان بازگشایی پاکت ها همان است که در متن آگهی قید گردیده است.
2 – متقاضیان می بایست ابتدا گواهی الکترونیکی (توکن) خود را دریافت و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند.
3 – بانک ملی ایران در پذیرفتن یا رد هر یک از پیشنهادها مختار است.
4 – سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 درصد قیمت پایه مزایده است که می بایست یا از طریق الکترونیکی به حساب معرفی شده واریز ودیعه در سامانه ستاد واریز گردد و یا به صورت غیر الکترونیکی (فیش بانکی) انجام و اصل مدرک واریز ودیعه تا پیش از پایان مهلت ارائه قیمت به بانک تحویل شود.
5 – پیشنهادها دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مبهم، مخدوش و مشروط، مردود خواهند بود.
6 – رعایت کلیه نکات و موارد درج شده در برگه ها و اسناد مزایده الزامی است.
7 - برای کلیه املاک بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می گردند.
8 – با توجه به اینکه اسناد مالکیت ملک های مورد مزایده دفترچه ای می باشند؛ مزایده گر برنده، تعهد می نماید کلیه امور اداری و اجرایی مرتبط با دریافت سند تک برگی و هزینه های مربوطه را تقبل نموده و پرداخت می نماید.
9 – هزینه های نقل و انتقال شهرداری و دفترخانه و هزینه های اداره دارایی و مفاصاحساب های لازم مرتبط با نقل و انتقال سند تا تاریخ انتقال سند به عهده بانک می باشد.
10 – هزینه های آگهی روزنامه و کارشناسی تعیین قیمت ملک بر عهده خریدار است و خریدار می بایست این هزینه ها را بر اساس اعلام، تا پیش از انعقاد قرارداد در وجه بانک ملی ایران پرداخت نماید.
11 – متقاضیان می بایست جهت خرید اوراق و اسناد مزایده مبلغ 500 هزار ریال به حساب معرفی شده در سامانه ستاد واریز و اسناد مربوطه را از طریق سامانه دریافت نمایند.
12 – متولی امورات مرتبط با فروش املاک تملیکی، شعبه تملیک کننده و متولی امورات مرتبط با فروش املاک مازاد ملکی، اداره امور شعب می باشد.
13 - فروش املاک از نظر فیزیکی و اسناد قانونی و سایر شرایط با وضع موجود بوده و بازدید الزامی است و پیشنهاددهنده می پذیرد و تعهد می نماید که وضعیت کنونی ملک را مشاهده و بررسی نموده و در زمان انتقال سند، چنانچه از سوی ادارات و سازمان های ذیربط هر گونه تغییری به هر علت در ابعاد ملک شامل عرصه و اعیان و نیز کاربری ملک به وجود آید؛ کلیه پیگیری ها و پرداخت هزینه های مربوطه بر عهده خریدار خواهد بود.
14 - مزایده گر باید کلیه مدارک پیوست شامل آگهی روزنامه، تعهد نامه شرکت در مزایده و نیز برگه های شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دریافت کرده به دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل از شرایط و خواسته های بانک که در آنها قید شده و همچنین پس از بازدید از ملک تک تک آن ها را امضا و به همراه مستند واریز 5 درصد ودیعه شرکت در مزایده علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد، در پاکت دربسته و مهر و موم شده قرار داده و تا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده به واحد کارشناسی ساختمان و املاک بانک ملی استان کرمانشاه تحویل نماید. بدیهی است در غیر این صورت پس از اعلام قیمت و در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد.
15 – مزایده گر برنده می بایست در مهلت تعیین شده از سوی بانک برای واریز وجه مزایده و انعقاد قرارداد، برنده بودن خود را در سامانه ستاد تایید نموده و هزینه کارمزد سامانه را پرداخت نماید و رسید پرداخت کارمزد را به بانک تحویل دهد. در غیر این صورت برنده بودن مزایده گر باطل اعلام شده و سپرده شرکت در مزایده وی به نفع بانک ضبط خواهد گردید. در همین راستا و پیش از اعلام قیمت و شرکت در مزایده می بایست استعلام های مورد نیاز در خصوص میزان کارمزد از سامانه ستاد به عمل آید.
16 – کلیه املاک با وضع موجود به فروش می رسند و بانک ملی ایران هیچگونه تعهدی در خصوص کاربری و سایر مجوزهای قانونی جهت فعالیت یا بهره برداری ندارد.
شماره تماس جهت پاسخگویی در ساعات اداری: 38231292
زمان انتشار مزایده در سایت از تاریخ 1399/12/9 ساعت 12 تا تاریخ 1399/12/19 ساعت 18
مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ 1399/12/9 ساعت 12 تا تاریخ 1399/12/19 ساعت 17
مهلت بازدید املاک از تاریخ 1399/12/9 تا تاریخ 1399/12/19 ساعت 10 تا 13
مهلت ارائه پیشنهاد قیمت از تاریخ 1399/12/9 ساعت 19 تا تاریخ 1399/12/19 ساعت 18
زمان بازگشایی پیشنهاد قیمت ها تاریخ 1399/12/20