سیستم بانکی در اجرای بزرگترین طرح تحول اقتصادی در کشور، کارنامه درخشانی داشت

طی نشستی با حضور تنی چند از مسئولان اداره امور شعب استان البرز کارنامه سال 89 و اهم برنامه های سال جاری این اداره امور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • ۱۳۹۰/۰۱/۳۰ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 2608
در این گردهمایی آقای زارع رئیس اداره امور شعب با اشاره به پیام نوروزی مدیریت عامل بانک از همکاران خواست با دقت نظر کافی، ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف، در جهت تحقق برنامه های مسئولان بانک تلاش کنند.
وی در ادامه با عنوان اینکه سیستم بانکی کشور و در رأس آن بانک ملی ایران با پشت سر نهادن آزمونی دشوار در اجرای بزرگترین طرح تحول اقتصادی کشور، کارنامه ای درخشان و قابل قبول از خود بر جای گذاشت، بر ضرورت استفاده بیش از پیش از تجربیات ارزشمند کسب شده تأکید کرد.
رئیس اداره امورشعب در بخش دیگری از سخنان خود وفاق و همدلی کارکنان را تأثیر گذارترین عامل در افزایش سپرده های اداره امور در سال گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد ادامه این روند، موفقیت های چشمگیری را برای مجموعه بانک ملی ایران و اداره امور شعب به ارمغان آورد.
وی نسبت مصارف بر منابع را در سال گذشته نزدیک به 58 درصد عنوان کرد و ضمن تاکید بر اهمیت وصول مطالبات معوق، حرکت جمعی و برنامه ریزی را جهت تطابق هرچه بیشتر نسبت تسهیلات جاری به غیرجاری با استانداردهای تعیین شده  خواستار شد.
آقای زارع با اشاره به بسته سیاستی – نظارتی بانک مرکزی درسال 90 و نیز تحولات بازار سرمایه در سال گذشته ، شرایط پیش روی را فرصتی مناسب جهت هدایت هرچه بیشتر جریان سرمایه به سمت  سپرده گذاری و تجهیز منابع بانک برشمرد.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: