عضو هیأت مدیره بانک ملی: روسای شعب، سفیران بانک هستند

عضو هیأت مدیره بانک ملی گفت: مسئولان شعب در کنار پاسخگویی به درخواست های مشتریان، نیازهای نهفته آنها را نیز باید کشف و ارائه کنند.

  • ۱۳۸۷/۰۴/۰۶ ۰۰:۰۰:۰۰
  • 4998
جمال دامغانیان در همایش مسئولان شعب این بانک در تهران افزود: روسای شعب ، سفیران بانک هستند که باید تنظیم کننده روابط مطلوب مشتریان و مرکزیت بانک باشند. وی اضافه کرد: رفع نیازهای مشتریان بانک ملی اهمیت زیادی دارد که باید مسئولان شعب، ضمن تماس مداوم با مشتریان، نظرات، مسائل و درخواست های آنها را بررسی و در برنامه ریزی ها اعمال کنند. دامغانیان با تاکید مجدد بر لزوم توجه به مشتری گرایی اعلام داشت: حفظ مشتریان بانک ملی، وظیفه تک تک کارکنان این بانک است، چون هزینه جذب یک مشتری، چندین برابر حفظ مشتریان قدیمی است. وی با اشاره به مطالعات بازاریابی ابراز داشت: بر اساس تحقیقات، بیشتر مشکلات مشتریان با طرح مسائل آنها و گوش دادن مسئولان شعب، برطرف می شود. در این همایش، همچنین رئیس اداره روابط عمومی بانک ملی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته بازاریابی بانک ملی اظهار داشت: فعالیت این کمیته از مهرماه سال گذشته آغاز شد و طی این مدت اقداماتی در جهت ارتقای بانک صورت گرفته است. رضا دهقان اناری هدف کمیته بازاریابی را تأمین نیاز و جلب رضایت مشتریان وکسب منفعت برای بانک ذکر کرد و گفت: در عصر رقابت شدید و فزاینده کنونی، مشکل اصلی سازمان ها جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود است و بازاریابی مهم ترین و کاراترین اهرم سازمان ها برای مواجهه با این چالش می باشد. وی افزود: وظیفه بازاریابی از چنان اهمیتی برخوردار است که نمی توان آن را منحصر به یک بخش دانست، بلکه رفتار تمامی کارکنان، بر مشتریان ، اثر می گذارد و لذا همه نیاز به مهارت بازاریابی دارند.
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: