تجلیل از کارگران از سوی اداره امور شعب استان اردبیل

بمناسبت روز جهانی کار و کارگر ، با حضور کارکنان اداره امور شعب استان اردبیل در چند مرکز تولیدی ، از کارگران زحمتکش تجلیل به عمل آمد.

  • ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ ۱۰:۳۴:۱۰
  • 2795

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، طاهر مولایی نیا رئیس اداره امور شعب استان اردبیل به همراه روسای حوزه و شعبه ممتاز  با حضور در سه واحد تولیدی مهم استان ضمن قدردانی از کارگران این مراکز در جریان مشکلات این کارخانه ها قرار گرفت.
در این مراسم مولایی نیا طی سخنانی با اشاره به نقش مهم کارگران در توسعه و پیشرفت کشور افزود: کارگران می توانند  با تلاش در عرصه تولید ملی به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور کمک کنند.
وی سپس با  اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ،پشتیبانی ها  و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری، رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی را یکی از وظایف همه بانک ها دانست و گفت: بانک ملی ایران همواره در کنار تولید کنندگان بوده است و در حد امکان تولید و صادرات کالاهای ایرانی تسهیل خواهد شد و با استفاده از نیروی کار فعال و توانمند در چرخه اقتصاد، به تولید ارزش افزوده و رشد اقتصادی دست خواهیم یافت.
در این مراسم، یکی از کارگران در هنگام دریافت هدیه از کارکنان بانک، شاخه گل اهدایی را بوسید و گفت: از تجلیل بانک ملی ایران، به خود می بالم و توجه مسئولان به این قشر زحمتکش، انگیزه مرا برای کار کردن چندین برابر می کند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: