مدیرعامل شرکت مِرداس: باحمایت ها و همراهی بانک ملی ایران فرصت اشتغالزایی در شرکت دو برابر شد

فرشاد عبادی به جایگاه بانک ملی ایران در حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران اشاره کرد و افزود: اگر حمایت و همراهی بانک ملی ایران نبود شرکت ما با مشکل مواجه می‌شد و نمی توانست به این سطح از تولید برسد.

  • ۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۱:۲۷:۲۸
  • 2535

فرشاد عبادی مدیرعامل و رئیس‌ هیات مدیره شرکت مِرداس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران، به تعامل گسترده این مجموعه با بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته از خدمات مختلف مالی و اعتباری بانک بهره‌مند شدیم که ازجمله آن‌ها دریافت تسهیلات جهت توسعه و سرمایه در گردش برای شرکت بوده است.

این فعال عرصه صنعت، حضور و حمایت بانک ملی ایران در ایام تحریم‌ها را بسیار راهگشا دانست و از این مجموعه به‌عنوان یک شریک تجاری ابراز رضایت کرد و سابقه تعامل و همکاری با بانک ملی ایران را بسیار دور عنوان کرد.

این کارآفرین برتر در استان قم اظهار داشت: در این سال‌ها اگر مشکلی داشتیم، مجموعه بانک ملی ایران کوتاهی نکرده است و اگر توانسته‌ایم به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه حدود دو هزار و 500 نیروی مستقیم داشته باشیم و روزانه بیش از 60 تن انواع شکلات و شیرینی تولید کنیم به‌واسطه همین تعامل و همکاری بوده است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اینکه بانک ملی ایران تبدیل به بانک برتر در حوزه صدور ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی و بانکداری بین‌المللی شده است، اظهار داشت: نوع خدماتی که بانک ملی ایران به صنعتگران ارائه می‌کند باعث شده شاهد جهش تولید در عرصه کار و تولید باشیم.

وی دسترسی به بازارهای جهانی را به‌عنوان یک هدف جدی معرفی کرد و اظهار داشت: طی سال‌های گذشته به کشور های مختلف صادرات داشتیم و دنبال بازارهای جدیدی در منطقه اورآسیا هستیم.

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران از جمله بانک‌هایی است که در هموارسازی تامین مالی صنایع کلیدی و زیر ساخت های اساسی در کشورو بویژه در استان قم قدم‌های مناسبی را برداشته است.

مهرداد غضنفری امرایی، معاون امور اقتصادی استانداری قم اظهار داشت: فعالیت بانک ملی ایران به ‌عنوان حامی صنعت، وظيفه اي بسيار سنگين و حائز اهميت در جهت ايجاد ارزش افزوده و توزيع عادلانه ثروت و محروميت زدايي در مناطق مختلف كشور به خصوص در استان قم است.

غلامرضا صادق زاده خوئی، رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران استان قم با تأكيد بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدكنندگان این استان اظهار داشت: براي تحقق جهش توليد در سال جاری با تأمین و تجهیز منابع لازم برای ايجاد، تكميل، توسعه و تأمين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي کشور در كنار صنعتگران هستیم.

گفتنی است: شرکت صنعتی مِرداس (شیرین آفرینان خورشید) به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه ی تولید فرآورده های صنایع غذایی به ویژه شیرینی‌جات و شکلات سازی با سابقه بیش از یک دهه با برخورداری از زیرساخت کارآمد و بیش از دو هزار و 500 نیروی متخصص و متعهد، محصولات خود را در 140 گروه تولید می کند. هم اکنون شرکت مرداس روزانه بیش از 60 تن انواع شکلات، پودر کاکائو، کیک، بیسکویت، ویفر، تافی، آبنبات و پاستیل تولید و محصولات خود را به بازار قاره های آسیا، آفریقا ، استرالیا و اروپا صادر می کند.


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: