ابلاغ دستورالعمل تازه به واحدهای بانک ملی ایران برای مقابله با موج چهارم کرونا

دبیرخانه کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک ملی ایران برای مقابله با موج چهارم شیوع بیماری کرونا دستورالعمل ویژه ای را به شعب و واحدهای این بانک ابلاغ کرد.

  • ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ ۱۱:۵۰:۵۱
  • 4576

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دبیرخانه تاکید کرد که با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای آمادگی در برابر موج چهارم کرونا، الزامات تازه ای را برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس ابلاغ می کند.
بر این اساس استفاده اجباری از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعین بدون ماسک اجتناب خواهد شد.
استفاده مستمر از مواد ضدعفونی کننده و پاکسازی متناوب سطوح، تبدیل سیستم نوبت دهی مشتریان از حالت دستی به پدالی، بهره گیری از دستگاه های پدالی و یا افشانه های دستی حاوی محلول ضدعفونی کننده برای نظافت دست ها، به تعلیق درآمدن جلسات غیرضروری و برگزاری آن به صورت مجازی و استفاده از کفپوش آغشته به محلول ضد عفونی کننده جهت گندزدایی کفش های مراجعین در مبادی ورودی واحدها از جمله دیگر الزامات است.
تهیه و توزیع اقلام بهداشتی دارای استاندارد و با کیفیت و نیز عدم استفاده از وسایل مشترک نظیر خودکار، مهر نماز، استامپ و ... به همه واحدهای بانک ملی ایران ابلاغ و تاکید شده است که میز خدمت در مبادی ورودی برای پاسخگویی موثر به ارباب رجوع و صیانت از حقوق مشتری باید مستقر شود.
ایجاد تهویه مناسب واحدها از طریق گردش هوا با بازکردن پنجره ها و استفاده از هواکش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو متری در سالن کارکنان و مشتریان از طریق علامتگذاری با حذف برخی صندلی ها و نیز تعبیه وسایل حاوی مایع ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و سطل زباله در مجاورت آسانسورهای واحدها از دیگر الزامات واحدهای بانک در دوره زمانی کنونی است.
در این ابلاغ همچنین بر لزوم جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه های بانکداران با نایلون ضخیم و یا نوارهای ایجاد فاصله و نیز نصب پیام برای آگاهی کارکنان و مشتریان در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با شیوع این بیماری و نیز ترویج استفاده حداکثری از ظرفیت بانکداری الکترونیک و مجازی به منظور عدم مراجعه حضوری به شعب تاکید شده است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: