پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مدافعان سلامت

روز پرستار همیشه یادآور زحمات عزیزانی بود که در روزهای سخت مرهم درد بودند و چشم امید خانواده هایی که عزیزشان بر روی تخت بیمارستان در جستجوی سلامتی از دست رفته بود.

  • ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ۰۷:۵۱:۱۴
  • 3653

امسال اما این روز مفهومی بس سترگ تر را با خود یدک می کشد و تصویر پرستار از آن فرشته مهربان روزهای سخت بیماری به اسطوره ای از ایثار و گذشت تبدیل شده است .
پرستار دیگر فقط مرهم نیست، بلکه از جان گذشته ای است که طی یکسال سخت گذشته که اکثر خانواده ها با بیماری کرونا دست به گریبان شدند، در روزهایی که حتی نزدیکترین افراد خانواده هم اجازه همراهی با بیمارشان را نداشتند، با دلی بزرگ دلتنگی ها و آرزوهای خود را زیرپاگذاشت و خستگی را خسته کرد تا چشمان منتظر خانواده های بیماران را با لبخند آشنا کند .
پرستاران عزیز! بزرگ زنان و بزرگ مردان مدافع سلامت، از صمیم قلب برای تان دلی شاد و تنی سلامت آرزو کرده و دست تک تک تان را می بوسم و به جامعه درمانی کشورمان به دلیل پرورش چنین نیروهای با غیرتی تبریک می گویم.
مصادف شدن شب یلدا و روز میلاد دُرّ درخشان مهر و عاطفه، پرستار زخم‌های به خون نشسته صحنه کربلا را نیز به فال نیک می گیرم و می دانم تک تک مردم سرزمینمان امسال به احترام شما عزیزان، بدون جمع های خانوادگی، یلدا را جشن گرفته و برای ریشه کن شدن بیماری کرونا دعاخواهند خواند تا یلدای دیگر شما نیز در کنار عزیزانتان بزرگترین شب سال را جشن گرفته و به سپیدی پایان شب سیه بخندید.

روزتان مبارک
محمدرضا حسین زاده
مدیرعامل بانک ملی ایران

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: