نگران قدرت خرید خود نباشید!

با تسهیلات مرابحه بانک ملی ایران می توانید علاوه بر افزایش میزان قدرت خرید خود، اعتبار مستمر بگیرید.

  • ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۴:۳۸:۵۰
  • 7448

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عقد مرابحه یکی از انواع عقود اسلامی و تسهیلات بانکی است که اکنون امکان دریافت آن در این بانک از طریق کارت اعتباری فراهم است.

عمده ترین هدف در اعطای این تسهیلات ایجاد قدرت خرید بیشتر برای طبقه متوسط جامعه، شرایط آسان دریافت تسهیلات، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر برای متقاضیان است.

بانک ملی ایران در 5 ماه نخست امسال تعداد 49 هزار و 245 فقره تسهیلات مرابحه به ارزش 25 هزار و 568 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

دارنده کارت اعتباری می تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می شود و از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده است، از مراکز فروش کالا یا خدمات اعم از عموم فروشگاه ها، مراکز خرید و فروشگاه های اینترنتی خرید کند.

میزان اعتبار این کارت ها به انتخاب و نیاز مشتری تا سقف 50 میلیون تومان و نرخ سود تسهیلات آن مطابق ابلاغ شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی 18 درصد معین شده است.

درخواست کارت های اعتباری بانک ملی ایران هم اکنون در شعب منتخب و با ارائه مدارک لازم امکان پذیر است.

مزیت رقابتی کارت های اعتباری بانک ملی ایران این است که سود و اقساط مشخص شده برای بازپرداخت تنها به میزان اعتبار مصرف شده از کارت تعلق می گیرد و این کارت ها دارای خاصیت گردشی هستند.

به عبارت دیگر اعتبار مصرف شده پس از پرداخت هر قسط به میزان اصل قسط پرداختی به کارت اعتباری دارنده کارت بر می گردد و دارنده کارت می تواند از این اعتبار دوباره استفاده کند.

لازم به ذکر است، گیرندگان تسهیلات مرابحه از بانک ملی ایران، می توانند اقساط خود را علاوه بر سایر روش های تسویه، در سامانه بام بپردازند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: