افتتاح درمانگاه تخصصی بانک ‌ملی ایران در زائرسرای بانک ملی ایران در مشهد

معاون شعب بانک ملی ایران با تاکید بر این که در عرصه نبرد اقتصادی، کارکنان بانک ها به عنوان سربازان خط مقدم باید از سلامت کامل برخوردار باشند، گفت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک همه امکانات لازم بیمارستانی و درمانگاهی را برای پیگیری سلامت کارکنان در اختیار قرار داده اند.

  • ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۱:۴۶:۵۷
  • 19846

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در مراسم افتتاح درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در زائرسرای شهر مشهد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ذکر یاد شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران در جبهه نبرد اقتصادی پیشگام است و با وجود خساراتی که به کارکنان بانک در جریان بیماری کرونا وارد شد، اما هرگز خدمت رسانی به مردم و مشتریان تعطیل نشد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، اگر خدمات بانک ها و به ویژه بانک ملی ایران نبود، اشتغال و تولید نمی توانست به شکل کنونی ادامه یابد، اما همه باید بدانیم که نیروی انسانی سالم و سلامت می تواند امور را به شکل درست پیش ببرد.

معاون شعب بانک ملی ایران با اشاره به این که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، تجهیزات بهداشتی و بیمارستانی با سختی تهیه می شود، ادامه داد: در چنین شرایطی تحولات بسیار خوبی در خدمات بیمارستانی بانک رخ داده و این مدیون مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری است.

حفظ سلامت کارکنان اولویت مدیران بانک

مونسان اظهار کرد: بانک برای حفظ سلامت کارکنان خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به پیشرفت های ایجاد شده در خدمات بیمارستانی بانک طی چند سال گذشته، گفت: همه تلاش ما این است که رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به بیمارستان را جلب کنیم و برای این منظور خدمات تازه ای در استان ها تعریف کرده ایم.

حسینعلی سخندان با بیان این پس از بروز بیماری کرونا تا کنون کارکنان بانک در 23 استان غربالگری شده اند، اظهار کرد: شروع به کار درمانگاه های بیمارستان در استان ها را می توان تحولی جدی در حوزه تامین سلامت کارکنان دانست. ساعت کار پزشک معتمد بیمارستان در استان ها افزایش یافته و علاوه بر این یک پرستار نیز در این زمینه مشغول به کار شده است.

ایجاد 186 هزار پرونده الکترونیک سلامت در بیمارستان بانک

او با اشاره به راه اندازی درمانگاه بیمارستان بانک ملی ایران در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی به ایجاد سامانه پرونده سلامت و پزشک آنلاین نیز اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا تا کنون دست کم 186 هزار پرونده الکترونیک سلامت در بیمارستان ایجاد شده است.

با سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین و باشگاه سلامت بیمارستان بانک ملی ایران، خدماتی همچون دسترسی به سوابق آزمایشگاه، مشاوره آنلاین، کنترل سلامت، سوابق بستری، سوابق کلینیکی و پاراکلینیکی، سوابق تصویربرداری، جوابدهی آنلاین، پزشک آنلاین و سوابق مدارک پزشکی برای بیماران در کمترین زمان و به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

به گفته سخندان، با امکانات ایجاد شده توسط بیمارستان بانک در استان ها، شکل رسیدگی به بیماران تغییر خواهد کرد و از این پس نیروهای درمانی در منزل به بیماران خدمت رسانی خواهند کرد.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران همچنین به تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت این بیمارستان طی هفت ماه گذشته از شیوع کرونا اشاره کرد و با گرامیداشت یاد شهید مدافع سلامت بیمارستان بانک، گفت: همه تلاش ما این است که بتوانیم از شرایط حساس کنونی به سلامت عبور کنیم.

دکتر بینا منتظر رئیس بیمارستان بانک ملی ایران نیز با اشاره به راه اندازی پی در پی درمانگاه های بیمارستان بانک ملی ایران در استان ها، گفت: بیمارستان بانک در دوره کنون چهار هدف بیماریابی، پیشگیری، درمان و پیگیری را برای خود تعریف کرده و با قوت این راه را ادامه خواهد داد.

گفتنی است در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی زائرسرای بانک ملی ایران فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، سیدامیررضا قوامی رییس اداره کل حراست، نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی، صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و معاونین و مدیران بانک و  امیر رحیمی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان خراسان رضوی، دکتر انجیدنی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان. رضوی و ریاست و معاونین اداره امور شعب استان نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز پنل پرسش و‌ پاسخی در زمینه مسایل درمانی استان برگزار شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: