پیچیدن عطر 60 شهید در بانک ملی ایران

هفته دفاع مقدس یادآور از خودگذشتگی مردان و زنانی است که برای پاسداری از خاک کشور، جان خود را فدا کردند و امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

  • ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۴:۳۶:۴۱
  • 4898

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در دوران وقوع انقلاب اسلامی و سپس در زمان جنگ تحمیلی، همه اقشار کشور بدون چشمداشت در راه اعتلای ایران و اسلام به مبارزه با دشمن پرداختند و کارکنان نظام بانکی نیز در این میان نقش پررنگی داشتند.
طی چند سال گذشته نیز که جبهه مبارزه با تکفیری ها شاهد مبارزه بی امان مدافعان حرم بود، دلیرمردانی از کشورمان در آن نقاط حضور یافته و حماسه آفریدند.
کارکنان بانک ملی ایران نیز همواره همسو با موج خروشان ملت در جمع رزمندگان جبهه حق علیه باطل بوده اند و جمعی از آنها در راه خدا به شهادت رسیده اند.
مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و احترام به جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز آنها، فهرست کاملی از 60 شهید بانک ملی ایران در دوره انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را منتشر کرد.
گفتنی است بانک ملی ایران به پاس گرامیداشت این شهدای گرانقدر، مدارس احداثی و مشارکتی خود در سراسر کشور را به عنوان «شهدای بانک ملی ایران» مزین کرده است.

اسامی شهدا


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: