با تسهیلات بانک ملی ایران از کالای ایرانی حمایت کنید

بانک ملی ایران حمایت از کالای ایرانی را در بسته سیاست اعتباری خود قرار داده و بر این اساس در پنج ماه ابتدای امسال بیش از هفت هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی به متقاضیان پرداخت کرده است.

  • ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۰:۰۹:۱۷
  • 3175

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای امسال تا پایان مردادماه بالغ بر هفت هزار و 540 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی را با هدف رونق بازار کسب و کار و حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل به ارزش یک هزار و 510 میلیارد ریال تخصیص داده است.
بانک ملی ایران در سال 98 نیز هفت هزار و 545 میلیارد ریال از تسهیلات پرداختی خود را در بخش تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی اعطا کرده که این تسهیلات در 54 هزار و 225 فقره تخصیص یافته است.
همچنین در سال 97 این بانک تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران همچنین تعداد 227 هزار و 875 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به 84 هزار و 618 میلیارد ریال می رسد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: