اشتغال زایی یک هزار و 600 نفر با طرح های بانک ملی ایران در هفته دولت

در هفته دولت 42 طرح تولیدی و صنعتی با مشارکت بانک ملی ایران در استان های کشور به بهره برداری می رسند که این طرح ها برای یک هزار و 630 نفر اشتغال زایی خواهند کرد.

  • ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۰۸:۰۹:۱۹
  • 1463

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در زمینه های گردشگری، ساخت مجتمع ورزشی و تفریحی، ایجاد مجتمع بین راهی، احداث جایگاه سوخت رسانی، ایجاد مرکز درمان پزشکی و ناباروری، طرح توسعه تولید ماسک، مرغداری، تولید انواع کفش، سنگبری، تولید قند، تولید قارچ، برنجکوبی، تولید مایع شوینده و... پرداخت شده که علاوه بر رونق تولید و صنعت کشور، در زمینه رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان ها نیز نقش موثری داشته اند.
بر این اساس در هفته دولت و در استان آذربایجان غربی، هفت طرح تولیدی و صنعتی با هزینه بالغ بر 581 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند که در مجموع 320 اشتغال دایم نیز ایجاد می کنند.
در استان آذربایجان شرقی هم در این هفته، یک مدرسه 5 کلاسه در شهرستان مرند و دو طرح استانی دیگر در تبریز با اعتباری بالغ بر 294 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری خواهند رسید که در مجموع 159 فرصت شغلی دایم و 10 فرصت شغلی موقت با افتتاح این پروژه ها ایجاد می شود.
همچنین با مشارکت بانک ملی ایران در 22 طرح استان گیلان بالغ بر 707 فرصت شغلی جدید فراهم شده است که هزینه اجرای این پروژه ها نیز 354 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.
در استان خراسان جنوبی هم سه طرح فرآوری بتونیت، تولید مایع شوینده و تولید ظرف یکبار مصرف آلومینیومی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 900 میلیون تومان با مشارکت بانک ملی ایران احداث شده است که این طرح ها 22 اشتغال دایم و 30 اشتغال موقت برای افراد جویای کار این استان به همراه داشته است.
افتتاح صندوق امانات بوشهر نیز از دیگر طرح های هفته دولت است که به بهره برداری می رسد.
در این هفته همچنین دو طرح در استان قم با 84 اشتغال دایم و 4 طرح جدید در همدان با 190 اشتغال دایم و 108 اشتغال موقت افتتاح خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: