تجلیل از آزادگان در بانک ملی ایران

همزمان با سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با چند تن از آزادگان این بانک دیدار کرد.

  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۶:۴۵:۴۳
  • 2327

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی عضو هیات مدیره بانک با دو نفر از سرافرازان آزاده بانک ملی ایران به نمایندگی از 419 نفر آزاده این  بانک دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار سید فرید موسوی با تاکید بر لزوم قدرشناسی و حق شناسی از صبوری آزادگان هشت سال دفاع مقدس افزود: خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس اسوه های صبر، مقاومت ، پایداری و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و آنها عزت، مقاومت و ایستادگی را در جامعه نهادینه کردند و به عینیت رساندند.

عضو هیات مدیره در پایان سخنان خود خانواده ایثارگران شبکه بانکی و مخصوصا بانک ملی ایران را نماد افتخار سیستم بانکی خواند و گفت: کارکنان خدوم شبکه بانکی همچنان که مسئولانه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کیان کشور و انقلاب در صحنه حضور داشتند، در ماه های اخیر و بحران شیوع ویروس کرونا نیز با حضور ایثارگرانه خود در صحنه، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام بانکی کشور افزودند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: