بخشودگی جرایم تاخیر و تسویه و تقسیط بدهکاران صندوق ذخیره ارزی با شرایط ویژه

معاون امور ارزی و بین المللی بانک ملی ایران از شرایط مناسب دولت برای بخشودگی جرایم تاخیر، تسویه و تقسیط بدهکاران تسهیلات صندوق ذخیره ارزی خبر داد و گفت: به همه تسهیلات گیرندگان از این صندوق توصیه می شود از شرایط استثنایی دولت استفاده کرده و با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده، درخواست های خود را سریعا به شعب بانک ملی ایران ارایه کنند.

  • ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ۰۸:۵۶:۴۸
  • 3802

محسن امین زارع در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه آیین نامه اجرایی ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب هیات وزیران، مشمولان واجد شرایط می توانند علاوه بر استفاده از بخشودگی جرایم تاخیر، بدهی ارزی خود را با نرخ هر دلار حدود 30 هزار ریال به صورت یکجا تسویه کنند.
وی تصریح کرد: همچنین می توانند در صورت تمایل با انعقاد قرارداد جدید، بدهی ارزی خود را با نرخ مذکور به ریال تبدیل کنند و بدین ترتیب با تقسیط بدهی به مدت 4 سال در اقساط 6ماهه، بازپرداخت را انجام دهند.
امین زارع تاکید کرد: مهلت استفاده از شرایط این آیین نامه پایان شهریور ماه سال جاری است و پس از تاریخ مذکور، تسویه بدهی تسهیلات گیرندگان بر اساس قراردادهای اولیه به ارز و یا با نرخ روز خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: