بانک ملی ایران فعالیتی در تلگرام ندارد

نظر به اینکه در روزهای اخیر تعدادی افراد سودجو با استفاده از نام و برند بانک ملی ایران برای پیشبرد اهداف خود، اقدام به راه اندازی کانال در تلگرام کرده اند، این بانک اعلام می دارد در راستای حفظ منافع ملی هیچ گونه فعالیتی در تلگرام ندارد.

  • ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۴:۲۵:۵۰
  • 4184

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، متاسفانه اخیرا تعدادی کانال در تلگرام با قرار دادن نام و لوگوی این بانک در پروفایل، راه اندازی شده و با وعده پرداخت وجه به ازای اضافه کردن کاربر، فعالیت می کنند.
این در حالی است که فعالیت این بانک در تلگرام در راستای پاسداشت منافع ملی و با هدف حرکت در مسیر "حمایت از کالای ایرانی" از مدت ها پیش و بعد از فیلتر شدن تلگرام متوقف و پیام‌رسان‌ بله جایگزین آن شده است.
شایان ذکر است از فروردین ماه سال 97 گروه رسانه ای بانک ملی ایران فعالیت خود را در «بله» آغاز کرده و اطلاع‌رسانی درباره اخبار و‌ مطالب مربوط به بانک در این پیام رسان انجام می شود.
 خبر نادرست «فعالیت تلگرامی بانک ملی ایران» در یکی از شبکه های استانی نیز درج و منتشر شده بود که مراتب از سوی حراست بانک پیگیری و با درج اصلاحیه خبر در این شبکه، اطلاع رسانی صحیح و شفاف سازی اذهان عمومی صورت گرفت.
با توجه به حساسیت نقش خطیر رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم، انتظار می رود انتشار اخبار با دریافت اطلاعات صحیح و موثق، بررسی مستندات و صحت و سقم مطالب صورت گیرد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: