اطلاع رسانی بانک ملی ایران درباره مشمولان مصوبه تعویق سه ماهه مهلت پرداخت اقساط تسهیلات

بانک ملی ایران اعلام کرد تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا که در مصوبه تعیین مصادیق دولت ذکر شده اند، مشمول تعویق سه ماهه مهلت پرداخت اقساط تسهیلات خواهند بود.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ ۱۷:۰۵:۳۳
  • 56159

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس تمامی تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه اعم از ازدواج، مسکن و... که قادر به بازپرداخت تسهیلات یا اقساط تسهیلات خود در موعد مقرر نیستند، در صورت ثبت درخواست از سوی مشتری و منوط به آنکه بدهی آنها تا تاریخ یکم دی ماه سال جاری در طبقه جاری قرار داشته باشد، اقساط سر رسید شده اسفندماه سال جاری و فروردین و اردیبهشت ماه سال 99 آنها به پایان دوره بازپرداخت تسهیلات منتقل می شود.

همچنین مبنی بر مساعدت با فعالان اقتصادی به ویژه صاحبان کسب و کارهای کوچک در بازپرداخت تسهیلات دریافتی و بر اساس مصوبه دولت برای تعیین مصادیق و عناوین رسته ها و کسب و کارهایی که به دلیل بروز و شیوع ویروس کرونا به صورت مستقیم آسیب دیده اند، صاحبان مراکز تولید و توزیع غذهای آماده، مراکز مربوط به گردشگری، حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تولید و توزیع پوشاک، تولید و توزیع کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی و بستنی و آبمیوه، مراکز و مجتمع های ورزشی و تفریحی، مراکز و مجتمع های فرهنگی و آموزشی و مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی مشمول تعویق سه ماهه مهلت پرداخت اقساط خواهند بود.

لازم به ذکر است، تسهیلاتی هم که بازپرداخت آنها به صورت دفعی بوده و سر رسید آنها در بازه زمانی یاد شده است، مهلت سه ماهه تعویق بازپرداخت خواهند داشت.

تسهیلات گیرندگان قرض الحسنه و همچنین رسته های ذکر شده در مصوبه تعیین مصادیق دولت، در دوره مذکور مشمول جریمه (مابه التفاوت نرخ جریمه وجه التزام تاخیر تادیه دین و نرخ سود مندرج در قرارداد) و کارمزد اضافی نمی شوند.

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت عدم مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک، امکان ثبت درخواست متقاضیان از طریق ایمیل شعب فراهم است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir و انتخاب گزینه واحدهای بانک انتخاب واحدهای داخلی  درج نام یا کد شعبه مورد نظر (جستجو) انتخاب شعبه آدرس ایمیل شعبه مورد نظر، درخواست خود را ثبت کنند.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: