آغاز اجرای طرح پیشگیری از کرونا در سطح شعب استان تهران بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران پس از اطلاع از جزئیات اجرای طرح پیشگیری از کرونا در سطح شعب استان تهران این بانک، از روند درمان بیماران بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان بانک ملی ایران بازدید کرد.

  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۱۲:۳۷:۰۹
  • 4218

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با تقدیر از زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان که به صورت شبانه روزی در خدمت بیماران هستند، اظهار کرد: بانک در تامین هزینه های بیمارستان مشکلی ندارد و امیدواریم مشکلات تامین برخی اقلام بهداشتی نیز برطرف شود.

وی افزود: می دانیم که همکاران بیمارستان روزهای سخت و طاقت فرسایی را می گذرانند، اما امیدواریم با لطف خدا و تلاش مجموعه بانک، از این شرایط به زودی عبور کنیم.

مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز در این بازدید با بیان این که بیماران مشکوک به کرونا در محلی جدای از سایر بخش ها بستری می شوند، گفت: پروسه درمان این افراد به طور کامل انجام می شود و خوشبختانه تا کنون همه افراد مشکوک به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان بانک مرخص شده اند.

حسینعلی سخندان با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از کرونا در سطح شعب استان تهران این بانک، خاطرنشان کرد: تیم های مختلفی از بیمارستان بانک به سطح ادارت امور و شعب اعزام و همه همکاران را غربالگری می کنند تا در صورت وجود مورد مشکوک، افراد به بیمارستان اعزام شوند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: