بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران افتتاح شد

امروز بخش سی تی آنژیوگرافی قلب و سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک به بهره برداری رسیدند.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۴:۲۷:۵۵
  • 6741

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بخش سی تی آنژیوگرافی قلب، سامانه مدیریت هوشمند بیمارستان آنلاین، بخش های نوسازی و بازسازی شده سی سی یو، بخش قلب و لابی بیمارستان از جمله بخش هایی است که امروز با حضور مدیرعامل، محمود شایان و مسعود خاتونی اعضای هیات مدیره، حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سایر مدیران امور، روسای ادارات و روسای شعب مستقل بانک، دکتر محمد حسین ماندگار از پزشکان صاحب نام در جراحی های قلبی و عروقی، مدیران، پزشکان و پرستاران بیمارستان افتتاح شدند.
دکتر محمدرضا حسین زاده در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بیمارستان این بانک با اشاره به بهره برداری از دستگاه سی تی آنژیوگرافی گفت: امروز شاهد بهره برداری از یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در بیمارستان بانک ملی ایران هستیم که آخرین نسخه در ایران و سومین دستگاه در خاورمیانه است.
وی با بیان اینکه امروز بیمارستان بانک ملی ایران به یکی از بهترین بیمارستان های کشور و آبروی بانک ملی ایران تبدیل شده است؛ گفت: البته این امر تنها مختص به ساختمان و تجهیزات نیست بلکه به کادر نیروی انسانی، پزشکان حاذق و پرستاران توانمند ما نیز مربوط می شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن قدردانی از صبوری همکاران بیمارستان و مراجعین و بیماران برای انجام بازسازی بخش ها بیان کرد: اجرای این تغییرات در زمانی که بیمارستان در حال خدمت رسانی به سر می برد، بسیار سخت بود و همه این تلاش ها برای خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به بیماران و مردم عزیز صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه زمانی که بحث خدمت رسانی و حمایت از معیشت بیماران در هیات مدیره بانک مطرح می شود، همه در جهت حمایت بر می آیند که اگر این حمایت ها نبود، امروز شاهد این عظمت و پیشرفت در بیمارستان بانک ملی ایران نبودیم.
حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک نیز در این مراسم بهره برداری از بخش سی تی آنژیوگرافی قلب را گامی اساسی و مهم در درمان بیماران عنوان و اضافه کرد: برای اینکه امروز بتوانیم دستگاه سی تی آنژیوگرافی را در بیمارستان بانک داشته باشیم، زحمات بسیار زیادی کشیده شده است و در صدد هستیم با ایجاد زیر ساخت های لازم، بخش های پیشرفته تر و مجهزتری در بیمارستان ایجاد شود.
سخندان با بیان اینکه آمار بستری بیمار در بیمارستان بانک ملی ایران از 60 درصد در سال 96 به 95 درصد در سال جاری رسیده است، اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای انجام نخستین پیوند قلب مصنوعی کشور در بیمارستان بانک ملی ایران توسط پروفسور ماندگار هستیم که نشان از پیشرفت، نوآوری و پیشتازی این بیمارستان دارد.
همچنین دکتر منتظر ریاست بیمارستان بانک ملی ایران نیز با تاکید بر اینکه این بیمارستان امروز از کیفیت خوب به سمت عالی پیش رفته است، گفت: اکنون پرچم بیمارستان بانک ملی ایران با همت و حمایت های مدیرعامل بانک برافراشته است.
در پایان این مراسم نیز از تلاش های سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک با اهدای لوحی بعنوان مدیر جهادی، توسط دکتر حسین زاده قدردانی شد.
گفتنی است، بیمارستان بانک ملی ایران از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان بیمارستان سبز و دوست دار محیط زیست در کشور انتخاب و موفق به اخذ ایزو 2014 شده است.
پیش از این محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان بانک ملی ایران از جمله بخش آنژیوگرافی، خدمات ارزنده این بیمارستان را نمادی از مردم سالاری عنوان و ابراز امیدواری کرده بود بیمارستان بانک ملی ایران الگویی برای دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.
لازم به ذکر است، با افتتاح بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان بانک ملی ایران انواع سی تی آنژیو، سی تی اسکن سه بعدی و... انجام و بسیاری از دغدغه های بیماران نیازمند اسکن از جمله بیماران قلبی عروقی، بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه، بیماران کلیوی، نقرس و... رفع می شود.
لازم به ذکر است، با افتتاح سامانه هوشمند بیمارستان آنلاین در بیمارستان بانک ملی ایران نیز اطلاعات بالینی افراد،بیمار،پزشک و سازمان به صورت لحظه ای در دسترس خواهد بود که این اطلاعات به روز، نقش قابل توجهی در تسریع روند درمان بیماران خواهد داشت.
دسترسی لحظه ای به سوابق درمانی، یکپارچه سازی سیستم های داخلی، ارتباط با سایر بیمارستان ها و سیستم های سطح حاکمیت درمان از جمله مزایای سامانه مدیریت هوشمند بیمارستان بانک ملی ایران است.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: