رضایت 93 درصدی کاربران از «بام» بانک ملی ایران

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد بیش از 93 درصد کاربران سامانه «همراه بام» بانک ملی ایران از آن رضایت دارند.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۲:۰۵:۴۹
  • 8697

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت حدود چهار سال از راه اندازی این سامانه و به روزرسانی های انجام شده در آن، اکنون قریب به اتفاق کاربران از «بام» ابراز رضایت می کنند.

در این سامانه تعداد قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام است و کابر می تواند با استفاده از همه ابزارهای متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل از خدمات آن بهره ببرد.

به تازگی و در رویداد «ملی شو 3» نسخه کامل تری از سامانه «همراه بام» رونمایی شد که مطابق با بازخوردهای دریافتی از کاربران به روز شده است.

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت و نیکوکاری تنها بخشی از امکانات «بام» است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: