عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی بهبود وضعیت سازمان است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم جاری سازی استراتژی ها در همه اجزای سازمان، گفت: تدوین اهداف و استراتژی در بانک ملی ایران با عزم و اراده جدی هیات مدیره انجام شد و با دقت نیز در سازمان پیاده خواهد شد.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ۱۱:۰۴:۵۶
  • 4162

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در نخستین جلسه کمیته مضمون استراتژیک «تعالی سرمایه انسانی» یکی از دلایل عمده عدم تحقق استراتژی های تدوین شده در سازمان ها را نبود واحد متولی برای انجام این مسئولیت دانست و ادامه داد: تدوین و پیاده سازی استراتژی، راهکار قطعی و اجتناب ناپذیر بهبود وضعیت سازمان است.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران نیز در این جلسه فرهنگ سازی و آگاهی کارکنان از اهداف و استراتژی های تدوین شده را عامل حیاتی جاری سازی استراتژی های بانک دانست.

حبیب اله رشید ارده با اشاره به راه اندازی سامانه مدیریت منابع انسانی (HRM) در بانک ملی ایران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه منابع انسانی، اقداماتی از پیش تعریف شده است که به نظر می رسد زمینه ساز تحقق اجرای استراتژی های تدوین شده باشد.

هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک نیز ضمن مروری بر روند پروژه تدوین استراتژی بانک، تاکید کرد که عامل اصلی موفقیت سازمان ها در تحقق استراتژی ها، جاری سازی استراتژی است؛ از این رو قرار است استراتژی های تدوین شده، ترجمه و به برنامه عملیاتی و روزانه صف و ستاد تبدیل شود.

در این نشست جمعی از روسا و معاونان ادارات کل سرمایه انسانی، آموزش، سازمان و روش ها، رفاه و درمان و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

کمیته مضمون استراتژیک «تعالی سرمایه انسانی» یکی از کمیته هایی است که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است.

اساس مضمون مذکور تاکید بر نقش پر اهمیت و استراتژیک منابع انسانی در جاری سازی استراتژی ها و تحقق اهداف است. جهت گیری و هدف غايي مضمون تعالی سرمایه انسانی، خلق ارزش افزوده در بانک از طريق ارتقای قابلیت ها، توانمندی ها و مشارکت نيروي انساني و كسب مزيت رقابتي است که این مهم جز با اهمیت دادن به سرمایه انسانی و سرمايه گذاري در اين زمينه محقق نخواهد شد.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: