هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران برای تسریع امور اعتباری مشتریان

مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران در همایش گفتمان سازی ترویج، تعمیم و به کارگیری محصولات تعهدی در فرهنگ سازمانی بانک با تاکید بر اینکه درآمدزایی از جمله دغدغه ها و مسائل مهم امروز بانک هاست، بر هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران برای تسریع امور اعتباری مشتریان نیز تاکید کرد.

  • ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ ۱۳:۵۲:۵۸
  • 1488

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک در این همایش که با حضور عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها، محمدرضا محمودپناه سرپرست اداره کل اعتبارات، محمدجواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران، معاونان اداره امور، روسای حوزه ها، روسای شعب و کارشناسان بخش های اعتباری و بررسی طرح ها در اداره امور شعب جنوب تهران برگزارشد، با اشاره به تمرکز و توجه اصلی بانک و مدیران ارشد به موضوع درآمدزایی بیان کرد: مدیران اعتباری بانک با برگزاری این قبیل همایش ها به دنبال هم اندیشی در راستای ایجاد ساز و کار و فرآیندی استاندارد به منظور تسریع در انجام امور اعتباری مشتریان هستند.

وی سرعت تغییرات در شیوه های بانکداری را بسیار بالا عنوان کرد و افزود: مجموع تیم اعتباری بانک آماده ایجاد تغییرات در روندها و ساختارهای اعتباری به منظور حمایت از واحدهای صف هستند.

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز گفت: اعتبارات رکن و اساس بانک بوده و از این رو همواره مورد توجه مدیران قرار دارد.

این همایش با پانل های تخصصی اداره کل اعتبارات و بررسی طرح ها ادامه یافت و در پایان به سوالات همکاران پاسخ داده شد.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: