کمکت را به سر منزل مقصود برسان!

با سامانه «بام» و اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران، این امکان برای خیرین فراهم است تا بتوانند محل هزینه کرد کمک های خود را تعیین کنند.

  • ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ ۱۱:۳۴:۴۶
  • 4303

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، عمل به رسالت های اجتماعی از دیرباز مورد توجه مدیران بانک ملی ایران بوده و از این رو مشارکت در امور عام المنفعه، همواره یکی از اصلی ترین رویکردهای این بانک محسوب می شود.

بر همین اساس این بانک علاوه بر عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، به دنبال راهکاری برای برقراری ارتباطی امن و مطمئن با نیازمندان و همچنین سهولت خیرین بود تا کمک های صورت گرفته از سوی خیرین نیز به صورت هدایت شده و در مسیر درست و به جا صرف شوند.

اکنون این امکان با سامانه بام فراهم است تا خیرین محل هزینه کرد مبالغ پرداختی خود را تعیین کنند.

در این روش، کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می تواند از میان 18 نهاد ستاد دیه، موسسه خیریه کهریزک، انجمن صرع، موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)،کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسه خیریه زنجیره امید، موسسه مهرآفرین، حساب 100 امام، بهزیستی، هلال احمر، بنیاد کودک و... یکی را برای واریز وجه در نظر بگیرد.

از سوی دیگر، برخی سازمان ها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) این امکان را فراهم کرده اند که خیرین حتی محل دقیق مصرف مبلغ به همراه استان مورد نظرشان را نیز انتخاب کنند.

این در حالی است که در روش های سنتی پرداخت صدقات یا مبالغی که به منظور مصرف در امور خیریه در نظر گرفته شده است، خیرین مبلغ مد نظر را به صندوق یا مراکز مشخص ارائه کرده و محل مصرف آن را به نهاد مربوطه واگذار می کنند.

روش دیگر، اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران است که کاربر می تواند با استفاده از یک بازو (ربات) طراحی شده و فقط با چند کلیک، مقصد کار خیر خود را مشخص و وجه آن را به صورت آنلاین واریز کند.

پرداخت صدقه، اکرام ایتام در طرح محسنین، جشن رمضان، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، نذر، قربانی، اطعام و افطاری به نیازمندان، کمک به معیشت نیازمندان، کمک به جهیزیه و ازدواج نیازمندان، کمک به درمان نیازمندان، کمک به ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان، کمک به اشتغال نیازمندان یا کمک به تحصیل نیازمندان نیز از جمله گزینه های پیش روی خیرین در بله است.

همچنین کاربر می تواند یک استان به منظور صرف مبلغ واریزی خود را مشخص کرده و یا این موضوع را به سامانه واگذار کند. در ادامه این امکان وجود دارد ترتیب زمانی واریز وجه به صورت فقط یک بار، روزانه، هفتگی یا ماهانه انتخاب شده و وجه از حساب تعریف شده در «بله» برداشت شود.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: