مدیرعامل بانک ملی ایران: تمام تلاش مدیران احقاق حقوق کارکنان است

نشست دو روزه هم‌اندیشی مسئولان روابط‌عمومی و همکاران فعال در فضای مجازی با حضور دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره، سعداله عیسی‌زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی کل کشور برگزار شد.

  • ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۶:۵۳:۰۰
  • 7504

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این نشست صمیمانه که به صورت پرسش و پاسخ برگزارشد، مدیرعامل ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران روابط عمومی و فضای مجازی به پرسش‌ها و دغدغه‌های آنان در زمینه‌های گوناگون پاسخ گفت.
وی در بخشی از سخنان خود از همکاران توانمند در حوزه‌های آی‌تی (IT) و الکترونیکی خواست تا معلومات و دانش خود را به دیگر همکاران انتقال داده و متقابلاً از توانمندی و نظرات آنها استفاده کنند تا از این طریق و هم افزایی ایجاد شده تجربه بهتری به مشتریان منتقل شود.
حسین‌زاده استفاده از توان همکاران فعال در فضای مجازی جهت معرفی خدمات، تست محصولات و انتقال دغدغه‌های صف و مشتریان به بخش ستاد را ضروری دانست و گفت مدیران میانی ضروری است با نگاه مدیریت ارشد همراه شده و با نگاهی باز با همکاران برخورد نموده و مدیریت مشارکتی را در واحدهای خود توسعه  دهند.
وی اشاره کرد بسیاری از دغدغه‌ها و نارضایتی‌ها در بدنه سازمان‌ها ناشی از کم‌اطلاعی همکاران از اقدامات و مصوبه‌ها یا اقدامات سلیقه‌ای مدیران میانی در اجرای آنهاست و اگر این مشکل حل شود قطعاً تأثیر به‌سزایی در افزایش رضایتمندی حاصل خواهد شد.
وی ابراز داشت: تمام تلاش سال‌های اخیر مدیران برآن بوده که حقوق به حق کارکنان نظام بانکی و زحمات آنها به مسئولان منتقل و از آنها درخواست شده در صحبت‌های خود از زحمات این قشر زحمت‌کش یاد شده و دفاع گردد. 
خاتونی عضو هیأت مدیره نیز در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: کسانی که در فضای مجازی فعال هستند باید هر روز بر دانش و علمشان افزوده شود و پایه و اساس تغییر و تحول روز به روز در آنها شکل کامل‌تری بگیرد و بانک ملی ایران از این نظر دارای سرمایه‌های گرانقدر و ارزشمندی است.
وی افزود الگوی رفتاری زندگی همه ما تغییر کرده است، از ابزارها تا امکانات منزل گرفته تا محل کار و ما اگر مدل‌ها و الگوهایمان را در کسب و کار تغییر ندهیم؛ مطمئناً حذف خواهیم شد.
خاتونی ادامه داد در گذشته‌های نه چندان دور این مشتریان بودند که برای انجام امور بانکی خود به شعب مراجعه می‌کردند ولی امروزه این بانک‌ها هستند که برای حذف نشدن از میدان رقابت باید خود را هرچه بیشتر به مشتریان نزدیک کنند و با توجه به سونامی و تحول دیجیتال ضرورت دارد که بانک‌ها در دل تغییرات و در بطن آنها قرار گیرند.
عضو هیأت مدیره در پایان گفت امروزه بانک‌ها باید تصمیم‌ساز باشند و با حضور در گوشی‌های افراد تصمیم‌سازی کنند و این تصمیم‌سازی هوشمند در کنارش تحولی بنیادین را می‌طلبد.
نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی نیز در این همایش گفت: روابط عمومی زبان گویای سازمان است و امروز کسی نیست که از اهمیت وجود روابط عمومی در بدنه بانک و نقش آن در موفقیت سازمان آگاه نباشد.
وی در ادامه سخنان خود افزود: امروز فضای کسب و کار در شرایط متغیری قرار دارد و نوع روابط اجتماعی در هر بخش متفاوت است و نمی توان با نگاه کلیشه ای و یک سویه در حوزه روابط عمومی عمل کرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی با تقدیر از زحمات کارکنان بانک به منظور معرفی محصولات، اظهار داشت: معرفی هر محصول بانک به اندازه خود آن محصول اهمیت دارد. اکنون که بانک مرکزی همه بانک ها را موظف کرده است تا رمز یکبار مصرف را برای مشتریان خود فعال کنند همه باید تلاش کنیم اپلیکیشن 60 را به درستی معرفی کنیم.
مختاریان، مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد نیز در این مراسم توضیحاتی را درخصوص سیستم‌های بام، بله و بی‌تی‌ام ارائه کرد و جدیدترین اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده در خصوص این محصولات را تشریح کرد.
وی تعداد کاربران بله را بیش از پنج میلیون نفر و تعداد کاربران بام را بیش از چهارمیلیون نفرعنوان کرد.  شایان ذکر است در روز اول این همایش معاونان اداره کل روابط‌عمومی برنامه های ماه‌های آتی در این حوزه را تشریح کردند و در پنل های تخصصی پروژه برندبوک، اپلیکیشن جدید کانون ‌جوانه ها و  موارد مربوط به الزام بانک مرکزی درخصوص رمزهای یکبار مصرف، سامانه 60 و نحوه معرفی آن برای مشتریان در راستای عدم ایجاد مشکل در روزهای آتی برای مردم و کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان  این نشست رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی به سوالات همکاران در حوزه منابع انسانی پاسخ داد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: