اعلام نفرات برگزیده کمپین " ما عاشقان حسینیم"

اسامی برگزیدگان مسابقه اینستاگرامی کمپین " ما عاشقان حسینیم" مشخص شد.

  • ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۰۹:۳۹:۰۰
  • 3426

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کمپین «ما عاشقان حسینیم» به همت حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران راه اندازی و در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان برگزار شد تا جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی (ع)، عشق و ارادت خود را به خاندان اهل بیت ابراز کنند.

 گفتنی است در این کمپین که تا پایان ماه صفر فرصت برای شرکت در آن درنظر گرفته شده بود،  بیش از 800 عکس بارگذاری شد و ارادتمندان به اباعبدالله الحسین (ع) با عضویت در این کمپین و پس از دنبال (فالو) کردن صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران و بارگذاری تصاویر در صفحه اینستاگرام خود، نام زیارتگاه و یا مسیر پیاده روی اربعین یا جاماندگان اربعین را در کپشن ذکر و از دو هشتگ # بانک_ملی_ایران و #ما_عاشقان_حسینیم استفاده کردند، که از بین شرکت کنندگان،  به قید قرعه 40 نفر انتخاب شدند.

همچنین در بخش دیگر این جشنواره از بین تصاویر مربوط به  شرکت کنندگان زیر 18 سال که با هشتگ جوانه های حسینی در جشنواره شرکت نموده بودند نیز 10 نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

جوایز این برندگان به شماره حساب اعلامی آنها واریز خواهد شد .

شایان ذکر است در محل غرفه ی حوزه ی مقاومت بسیج بانک ملی ایران عکس هایی از کودکان و نوجوانان حسینی گرفته شد که این تصاویر در کانال موکب شهید سنجرانی بسیج بانک ملی ایران بارگذاری شده است.


اسامی برندگان بخش بزرگسالان

اسامی برندگان بخش کودک و نوجوان

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: