عذرخواهی معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از مشتریان

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از مشتریان این بانک به خاطر اختلالات در سامانه های الکترونیک این بانک عذرخواهی کرد.

  • ۱۳۹۸/۰۸/۰۳ ۱۵:۲۹:۰۰
  • 5530

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران خاتونی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مشتریان ارجمند، همکاران گرامی و همراهان عزیزم

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی، لازم می دانم مطلبی را با شما خوبان در میان بگذارم.
متاسفانه طی چند روز گذشته برخی از واحدهای بانک ملی ایران دچار اختلالات ناخواسته ای در ارتباط با مرکز شدند که این نارسایی موجب شد در بعضی از سامانه ها نظیر ساتنا تراکنش ها با تاخیر انجام شده و مشتریان دچار مشکلاتی گردند. قطعاً این اختلالات مورد رضایت ما نیست و من به عنوان معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران ضمن پذیرش تمام مسئولیت این رویداد ناخواسته، از تمامی مشتریان گرانقدرمان که از محل این اختلالات دچار مشکل شده اند عذرخواهی کرده و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
اما خوب است مشتریان و همکاران عزیزم مستحضر باشند که علت اصلی قطعی های یادشده وجود مشکلاتی در سرورهای مرکزی بوده که ضمن شناسایی عوامل آن، برنامه ریزی لازم جهت رفع این مشکلات صورت پذیرفته است.
همچنین، توسعه زیرساخت ها و گسترش دامنه فعالیت های حوزه آی تی در بانک ملی ایران و همزمانی آن با میلیون ها تراکنش در طی شبانه روز، مزید بر علت شد تا این اتفاقات ناخواسته پدید آید.
اینجانب ضمن عذرخواهی مجدد، امیدوارم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همه همکارانم در حوزه معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی ایران، پس از این شاهد چنین پیش آمدهایی نبوده و با افزایش توان و ظرفیت های موجود بتوانیم با کیفیت و سرعت عمل بیشتری به مشتریان گرانقدرمان سرویس دهی کنیم.
مجدداً از شکیبایی همه شما بزرگواران تشکر می نمایم.

مسعود خاتونی
عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: