گردهمایی عاشقان حسینی در موکب بانک ملی ایران

موکب حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی بانک ملی ایران در روز اربعین حسینی، محل تجمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بود.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۱۱:۴۲:۰۰
  • 3287

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این موکب که به نام شهید مدافع حرم «محمد رضا سنجرانی» مزین شده بود، در محل خیابان فداییان اسلام، رو به روی شعبه فدک بانک برپا بود و از ساعت 5 صبح تا 4 بعدازظهر به بیش از 6 هزار نفر از راهپیمایان خدمت رسانی کرد.

موکب بانک ملی ایران در مسیر پیاده روی زائران به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قرار داشت و هزینه های پذیرایی از راهپیمایان و شرکت کنندگان در این آیین پرشور مذهبی نیز توسط کارکنان بانک و خیرین تامین شد.

بانک ملی ایران علاوه بر برپایی این موکب برای جاماندگان اربعین حسینی در تهران، کمپین «ما عاشقان حسینیم» را نیز به راه انداخت تا ارادتمندان به اباعبدالله الحسین (ع) با عضویت در این کمپین، عشق و ارادت خود را به اهل بیت نشان دهند.

برای شرکت در این کمپین و قرعه کشی 40 جایزه یک میلیون ریالی آن کافی است تا پس از دنبال (فالو) کردن صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران، تصاویر خود در راهپیمایی اربعین در مسیر کربلای معلی و یا هر زیارتگاهی در کنار جاماندگان اربعین را در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری و دو هشتگ # بانک_ملی_ایران و #ما_عاشقان_حسینیم استفاده کنید.

تگ یا منشن کردن صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران با آدرس bankmelli1307  از شروط شرکت در این کمپین می باشد.

همچنین می توانید با اشتراک گذاری تصاویر کودکان و نوجوانان زیر 18 سال در پیاده روی اربعین یا جاماندگان اربعین در صفحه اینستاگرام خود و استفاده از هشتگ #جوانه_حسینی علاوه بر هشتگ های ذکر شده، در قرعه کشی 10 جایزه یک میلیون ریالی نیز شرکت کنید.

آخرین مهلت پیوستن به کمپین #ما_عاشقان_حسینیم و همچنین اشتراک تصاویر  پایان ماه صفر خواهد بود.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: