نوسانات بازار بورس باید پذیرفته شود، این نوسانات پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید

وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت و در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:نوسانات بازار بورس باید پذیرفته شود، این نوسانات پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ۰۸:۰۷:۰۰
  • 2575

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند که در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با خبرنگاران سخن می گفت، در پاسخ به سوالی در خصوص ریزش روز گذشته شاخص بورس اظهار داشت: نوسان‌ها در بازار بورس باید پذیرفته شود و این روند پس از مدت کوتاهی به ثبات خواهد رسید.

وی گفت: در زمان رشد شاخص بورس، برخی از صاحب نظران دلسوز با من تماس می گرفتند و نگرانی خود را اعلام می کردند که این رشد خیلی سریع، تند و مستمر دارد رخ می‌دهد و حبابی است در حالی که این گونه نبود.

دژپسند افزود: ما با عرضه سهام تلاش کردیم که عمق بازار را افزایش دهیم و الان هم موضوع مدیریت می شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، نیز اظهار داشت: بخشی از مشکلات که نیازمند اصلاح قانون است در مجلس در دست بررسی قرار دارد و این موارد در صحن مجلس مطرح شد که به علت برخی مشکلات دوباره به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد.

دژپسند افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موارد از هفته آینده در دستور کار کمیسون اقتصادی مجلس قرار می‌گیرند و چنانچه این مواد نیازمند اصلاح باشند، مورد بازبینی قرار گیرند که به تبع آنها شیوه‌ها و آیین‌نامه‌ها نیز اصلاح خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: این روند به رفع بسیاری از مشکلات این نوع مالیات کمک خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: