تلاش برای کاهش قیمت تمام شده پول؛ پیام مدیرعامل به کارکنان بانک ملی ایران در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بانک ملی ایران کاهش قیمت تمام شده پول در این بانک را با تسریع در جذب منابع ارزان قیمت و دریافت کارمزدهای ابلاغی از سوی بانک مرکزی در ارائه خدمات به مشتریان خواستار شد.

  • ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۵:۰۰
  • 5710

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده که در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی سخن می گفت، با بیان این که امسال همه ارگان های کشور در راستای رونق تولید قدم بر می دارند، ادامه داد: نقش نظام بانکی در این حوزه بی بدیل است و بانک ملی ایران نیز باید در حمایت از تولید، مثل همیشه پیشتاز باشد.
وی با بیان این که جذب منابع ارزان قیمت به ویژه در بخش های قرض الحسنه پس انداز و جاری باید در اولویت باشد، ادامه داد: کاهش هزینه های بانک از طریق رعایت سود سپرده های ابلاغی همواره باید مدنظر همکاران باشد و نباید از نرخ های اعلامی شورای پول و اعتبار عدول کرد.
حسین زاده همچنین از همه کارکنان بانک خواست؛ افزایش صدور ضمانتنامه بانکی و اعتبار اسنادی داخلی و خارجی را به صورت ویژه پیگیری کنند و ادامه داد: توان واحدهای بانک ملی ایران در ارائه خدمات ارزی بسیار بالاست و از همین طریق می توان ارائه خدمات مطلوب در کنار دریافت کارمزدهای قابل توجه را دنبال کرد.
وی با تقدیر از کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی که به خوبی سیاست های کلی ابلاغی را اجرا کرده اند، خاطرنشان کرد: محصولات بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران مانند بام و بله در کنار خدمات ویژه ای مانند بانک آفیسر، زمینه توسعه تعامل با مشتریان را بیش از پیش فراهم کرده و از همکاران انتظار می رود به منظور اثر بخشی بیشتر، نسبت به معرفی این سامانه ها به مشتریان گرامی اقدام نمایند.

محمود شایان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات کارکنان، راهکارهایی را به منظور توسعه بخش اعتباری و نیز سودآوری واحدهای بانک ارائه کرد.

محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های ارزی بانک، گفت: حضور زوار خارجی در شهر مشهد مقدس، ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت های ارزی و نیز راه اندازی خدمات تازه است.

بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، ضمن اشاره به ویژگی های خاص سامانه سککوک که ویژه فعالان اقتصادی است، گفت: در آینده نزدیک نیز بانک ملی ایران از محصولاتی رونمایی خواهد کرد که آرامش و آسایش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

در ادامه این جلسه، کارکنان بانک ملی ایران به طرح سوال و دیدگاه های خود پرداختند و مدیران ارشد حاضر در جلسه به مسائل و مشکلات آنها پاسخ دادند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: