دیدار صمیمانه عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با کارکنان و مشتریان چند شعبه بانک در مشهد

محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به مناسبت نود و یکمین سالروز تاسیس این بانک، از شعبه ممتاز مشهد و بلوار سجاد مشهد و همچنین بانک کارگشایی در مشهد بازدید کرد.

  • ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ۱۷:۰۳:۰۰
  • 3935

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، شایان در دیدار صمیمانه با همکاران شعبه ممتاز مشهد که حسن مونسان رییس اداره امور شعب بانک در استان خراسان رضوی نیز حضور داشت، از نزدیک در جریان روند فعالیت همکاران قرار گرفت و اقدامات انجام شده در این شعبه را حرکتی مثبت در عرصه بانکداری عنوان کرد.

وی همچنین با حضور در شعبه بلوار سجاد مشهد، ضمن بازدید از صندوق امانات شعبه، با همکاران و مشتریان صمیمانه به گفت و گو پرداخت و از همکاران نیز خواست تا در فرصت باقیمانده پایان سال، توجه بیشتری در راستای تحقق اهداف بانک داشته باشند.

این عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات کوتاه مدت، جذب کارمزد و توجه لازم به مشتریان و جذب سپرده ها به ویژه سپرده های ارزان قیمت، گفت: با حضور  شاداب و فعال همکاران انتظار می رود این شعبه در پایان سال با ارتقای تمامی شاخص ها، از رتبه مناسبی در سطح استان و همچنین کشور برخوردار شود تا بار دیگر شاهد صرف فعل خواستن باشیم.

شایان در ادامه سفر خود به مشهد، به بانک کارگشایی رفت و ضمن دیدار با همکاران، در جریان وضعیت این واحد قرار گرفت.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: