اطلاعیه

«قابل توجه شرکت کنندگان آزمون استخدام پیمانی بانک ملی ایران »

  • ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ ۱۷:۴۴:۰۰
  • 49140

با عنایت به اعلام نتایج ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه­های اجرائی کشور از سوی سازمان جهاد دانشگاهی، نتایج آزمون متعاقباً درخصوص دعوت از پذیرفته ­شدگان به­ منظور طی سیر مراحل استخدامی از سوی بانک اعلام خواهد شد. بر این اساس خواهشمند است تا زمان دعوت مجدد ازسوی بانک و به­ منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه از مراجعه حضوری به واحدهای بانک خودداری شود.

نکته مهم: بر اساس مفاد بخش ششم دفترچۀ راهنمای ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر مراحل و نحوۀ اعلام نتیجه از سوی سازمان مجری آزمون با احتساب نمرۀ نهایی هر فرد با وزن هفتاد درصد (70 %) برای آزمون­های کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (30 %) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه­ های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت پذیرفته است.

 

 

 به­ عنوان مثال: چنانچه داوطلبی در آزمون­های کتبی (تخصصی و عمومی) نمرۀ 40ر40 کسب نموده و در مصاحبه نیز 58ر82 دریافت نموده است ، نمرۀ نهایی وی برابر است با :

                                                                                054ر53 = (30 % x 58ر82) + (70 % x 40ر40)

 

 

تذکر مهم 1) پذیرش نهایی معرفی­ شدگان منوط به انجام کلیۀ مراحل فرآیند جذب بوده و درصورت عدم مراجعۀ افراد در هر یک از مراحل پیش رو ، بانک تعهدی برای جذب ایشان نخواهد داشت.

تذکر مهم 2) آن دسته از داوطلبانی که در مجموع فرآیند کتبی و مصاحبۀ استخدامی موفق به کسب حد نصاب قبولی نگردیده­ اند، می­توانند تا پایان شهریورماه (31ر06ر1398) با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی: employment@bmi.ir  سوالات و ابهامات خود را مانند جدول نمونۀ ذیل ارسال نمایند تا پس از بررسی ، ظرف 72 ساعت کاری از سوی کارشناسان مربوطه پاسخ لازم ارائه گردد.

 

 

آدرس ایمیل داوطلب       

From

employment@bmi.ir

To     

موضوع ایمیل: کد ملی_  نام و نام خانوادگی _ شماره تماس

Subject  

Compose email 

متن سوالات به ­صورت مختصر و مفید     

 

 

 

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: