افتتاح شعبه بانک ملی ایران در شهرک صنعتی عباس آباد

همزمان با هفته دولت و از محل ادغام شعب، شعبه شهرک صنعتی عباس آباد از واحدهای تابعه اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی ایران افتتاح شد.

  • ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ ۱۷:۴۰:۰۰
  • 3091

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور غلامرضا کاتب نماینده استان سمنان در مجلس شورای اسلامی، فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران و شهرک صنعتی برگزار شد، مدیر امور شعب منطقه دو کشور با تبریک هفته دولت ابراز امیدواری کرد افتتاح شعبه بانک ملی ایران بتواند فعالیت بنگاه های اقتصادی حاضر در این شهرک را تسهیل کند.

فرهاد معقول همچنین آزادسازی منابع و دارایی های منجمد بانک و تزریق آن به بخش تولید را ضروری دانست و افزود: بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی حداکثر حمایت را خواهد داشت.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کشور را ضروری دانست و از حضور بانک ملی ایران در شهرک صنعتی عباس آباد با افتتاح یک شعبه ویژه تقدیر کرد.

غلامرضا کاتب گفت: بانک ملی ایران همواره حامی برنامه های توسعه ای دولت ها بوده و حمایت هایش از فعالان اقتصادی قابل توجه است.

مهندس پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران نیز در این مراسم حضور بانک ملی ایران در این شهرک صنعتی را اقدامی مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: کمک به رونق تولید یک اقدام ملی است و بانک ملی ایران در این زمینه پیشتاز است.

گفتنی است، در شهرک صنعتی عباس آباد بیش از یک هزار و 320 واحد صنعتی با اشتغالزایی برای بیش از 24 هزار نفر فعالند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: