افتتاح بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک ملی ایران

بخش شیمی درمانی( کموتراپی) بیمارستان بانک ملی ایران با حضور دکتر محمد رضا حسین زاده مدیر عامل بانک، سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری افتتاح شد.

  • ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ۱۷:۳۶:۰۰
  • 4588

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،حسین زاده در مراسم افتتاح این بخش با قدردانی از کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران گفت:این بیمارستان یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور است که افتخاری برای بانک ملی ایران محسوب می شود.
مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: باید تلاش شود تا بیماران سرطانی که به این بخش مراجعه می کنند از هر نظر بهترین خدمات را دریافت کنند.خوشبختانه با تجهیزات و فضای درنظر گرفته شده، امکان این خدمت رسانی مطلوب فراهم شده است.
مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز  در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت مدیر عامل بانک ملی ایران و معاون منابع انسانی برای راه اندازی این بخش،گزارشی از روند ایجاد و تجهیز بخش شیمی درمانی ارائه کرد.
قابل ذکر است بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک ملی ایران دارای 29تخت است.این بخش دارای کلینیک ویژه ای با هشت تخت برای بیماران سرطانی سرپایی و 21 تخت برای بیماران بستری است.
از ویژگی های بخش شیمی درمانی بیمارستان بانک،زیباسازی محیط و فراهم کردن فضایی انرژی بخش متناسب با شرایط سخت این بیماران است.همچنین برای جلوگیری از پخش شدن داروهای شیمی درمانی در محیط اطراف، هودهایی تعبیه شده است تا هنگام تزریق داروها به بیماران سرطانی، کارکنان بیمارستان و سایر بیماران از عوارض آن آسیب نبینند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: