بانک ملی ایران را در «تور مجازی» ببینید

مکان های دیدنی و تاریخی بانک ملی ایران که هر روزه مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرد، به صورت مجازی هم در معرض دید مخاطبان است.

  • ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۰۸:۴۴:۰۰
  • 4078

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «تور مجازی» یکی از رایج ترین روش های بازدید از مکان های دیدنی دنیاست، به طوری که کاربر رایانه می تواند با استفاده از اینترنت، در اقصی نقاط جهان گشت و گذار کرده و مکان های دیدنی مختلف دنیا را بببیند.
ساختمان های قدیمی و با ارزش بانک ملی ایران که دارای سابقه تاریخی بسیاری بالایی بوده و از این حیث حائز ثبت در فهرست آثار ملی هستند، از نظر طراحی و اجرا منحصر به فرد و فاخرند و بر این اساس، بانک به منظور نمایش این معماری خاص و ویژه، نمای بیرونی و درونی چند نمونه از ساختمان های با ارزش خود را در قالب «تور مجازی» به بازدید عمومی گذاشته است.
در صفحه اینترنتی «تور مجازی» بانک ملی ایران، مخاطبان می توانند از بنای تاریخی سردار اسعد، زورخانه، برج منحصر به فرد آب، شعب تبریز، اصفهان، مشهد و بازار تهران بازدید کنند.
موزه بانک ملی ایران نیز به عنوان یکی از مکان های دیدنی و تاریخی پربازدید تهران در این «تور مجازی» حضور دارد و مخاطبان را به بازدید فرا می خواند.
«تور مجازی» بانک ملی ایران در نشانی https://museum.bmi.ir قابل دسترس است.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: