بانک ملی ایران از فعالیت های مولد اقتصادی حمایت می کند

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان در دیدار با عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن برشمردن برخی اقدامات بانک ملی ایران در سال های اخیر، کمک به رونق تولید، حمایت از فعالان اقتصادی، مساعدت با اقشار مختلف جامعه، گسترش و ارائه بهینه خدمات الکترونیک و بهره مندی از شیوه های نوین بانکداری را از مهم ترین برنامه های سال جاری بانک ملی ایران برشمرد.

  • ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۱:۲۲:۰۰
  • 2570

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، استاندار اصفهان نیز در این دیدار که با حضور مدیر امور شعب منطقه یک کشور و تنی چند از مسئولان و روسای ادارات بانک برگزار شد، از عملکرد موثر بانک ملی ایران در استان تقدیر کرد.
در ادامه این سفر، کریمی در جمع رئیس و نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع ومعادن استان اصفهان و فعالان اقتصادی استان، از بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین حامی اقتصاد کشور یاد کرد و افزود: این بانک همچون گذشته از فعالیت های مولد اقتصادی حمایت خواهد کرد.
حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک ملی ایران نیز در این جلسه با اشاره به رسالت های اصلی بانک ملی ایران، بر تعامل بیشتر با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان تاکید کرد.
مسعود گل شیرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان نیز با اشاره به این که بانک ملی ایران بزرگ ترین بانک با کارنامه ای درخشان در عرصه اقتصادی است، بر ضرورت فعالیت های جهادگونه و امید آفرین در شرایط فعلی کشور تاکید کرد و در ادامه خواستار حمایت بیشتر بانک ملی ایران از فعالان اقتصادی و کارآفرینان شد. 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه این سفر با حضور در  همایش بررسی عملکردسال1397 اداره امور شعب استان اصفهان که با حضور مسولان ستادی و روسای شعب استان برگزار شد، بر نقش برنامه ریزی در دستیابی به اهداف سازمانی تاکید کرد.
وی  با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، بانک ملی ایران را همچنان حامی واقعی و جدی تولیدکنندگان دانست و به برخی از اقدامات بانک در این عرصه اشاره کرد و از روسای شعب خواستار جدیت، درایت و هوشمندی برای دستیابی به اهداف شد.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز توجه ویژه به مدیریت ترازنامه و سود آوری شعب را لازم دانست و جذب منابع ارزان قیمت، وصول مطالبات، کسب درآمدهای غیر مشاع وگسترش خدمات الکترونیک را راهکارهایی برای تحقق این هدف دانست.
مرتضی نصری رئیس اداره امور شعب استان اصفهان بانک نیز ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان در سال 1397، گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد.
عضو هیات مدیره و هیات همراه همچنین در جریان این سفر از شعبه میدان امام حسین و چند واحد تولیدی بازدید کردند.



آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: