استاندارکرمانشاه: نقش بانک ملی ایران در کمک و بازسازی مناطق زلزله زده بی نظیر بود

در دیدار برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، از نقش موثر و حمایتی این بانک در کاهش مشکلات مردم مناطق زلزله زده استان تقدیر شد.

  • ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۳:۲۰:۰۰
  • 2086

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه سیستم بانکی به خصوص بانک ملی ایران با تلاش و پرداخت به موقع تسهیلات نقش به سزایی در رفع مشکلات مردم مناطق زلزله زده داشت، از مدیران و کارکنان این بانک برای خدمات رسانی روزهای اول زلزله سال گذشته نظیر راه اندازی شعب سیار بانکی و دستگاه های سیار خودپرداز در شهرستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب در راستای خدمت رسانی بهتر به زلزله زدگان تقدیر کرد.
وی گفت : نقش بانک ملی ایران در بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده بی نظیر بوده است و تصمیمات خوبی در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات برای واحدها و اماکن زلزله زده گرفته شد که از محل کمک های بانک ملی ایران برای مناطق زلزله زده در موارد متعددی مثل فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها استفاده شده است .
وی از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بابت کمک به توسعه اقتصادی کشور و همچنین به صورت ویژه از خدمات بانک ملی در استان قدردانی کرد و گفت: بانک ملی ایران بزرگ ترین بانک جهان اسلام است و در حادثه زلزله استان ،شبکه بانکی به ویژه بانک ملی ایران به عنوان پیشتازان عرصه خدمات رسانی فراتر از انتظار اقدام کرد و از همه دستگاه های متولی زلزله و خدمات رسان در این زمینه پیشی گرفت.
برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز از تلاش های استاندار در خصوص پیشبرد اهداف استان تقدیر و آمادگی این بانک را برای مساعدت و همراهی در جهت این اهداف و پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال زا و توسعه ای استان اعلام کرد.
در این دیدار حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور،مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ،عضو هیات مدیره را همراهی می کردند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: