امضای تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و استانداری گیلان در حضور رئیس جمهور

مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار گیلان در حضور رئیس جمهور، تفاهمنامه ای به منظور حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی استان امضا کردند.

  • ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ ۰۹:۳۳:۰۰
  • 3191
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان گیلان سفر کرده بود، در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی، این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی طرح‌های تولیدی با مصطفی سالاری استاندار گیلان امضا کرد.

همچنین در ادامه سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به استان گیلان، وی در جمع مدیران و کارکنان بانک ملی استان حضور یافت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.

حسین زاده در این جلسه، ضمن تقدیر از  تلاش همکاران  استان گیلان و بازگویی خاطرات دوره مدیریت خود در این استان، به نقش ویژه رؤسای حوزه ها در ایجاد هماهنگی بین ستاد و صف اشاره کرد و توجه کارکنان را در شرایط جنگ اقتصادی به مدارای هوشمندانه و منصفانه با مردم خواستار شد.

در  جلسه مذکور که با حضور محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه، مرتضی شهیدزاده رییس صندوق توسعه ملی و علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری بانک ملی ایران  برگزار شد،  مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: با فرهیختگی خاص و مهربانی ویژه ای که از مردم استان گیلان سراغ داریم، انتظار می رود همکاران همانند قبل با خوشرویی با مردم، حفظ کرامت انسانی مشتریان را مورد نظر قرار دهند.

وی افزود: در شرایط ویژه اقتصادی برای کمک به اقشار ضعیف و متوسط جامعه،اعطای تسهیلات خرد می تواند مشکلات معیشتی مردم را بهبود و یا تسکین بخشد که ما به عنوان خادم مردم، در این عرصه ضمن اخذ تضمینات کافی اهتمام خواهیم داشت.
 
حسین زاده تاکید کرد: بدیهی است بنابر نظر و تأکید رییس جمهور محترم در شرایط جنگ اقتصادی، اولویت اول امور بانک ها رفع مشکل منابع واحدهای تولیدی به ویژه به عنوان سرمایه در گردش است که باید در این خصوص بسیار کوشا و با دقت و سرعت عمل کرد، البته تأمین منابع سرمایه در گردش برای آن دسته از واحدهای تولیدی مقبول است که هم اکنون به فروش محصولات مشغولند و اشتغال فعلی آنها حفظ خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور ادامه داد: به آقای دکتر سالاری استاندار محترم  گیلان اعلام کرده ایم که در تأمین منابع واحدهای تولیدی این استان  در قالب سرمایه در گردش هیچ مشکلی وجود ندارد.
 در ابتدای این جلسه، احداله امیری رییس اداره امور شعب بانک ملی استان گیلان و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، گزارشی از وضعیت منابع ریالی و ارزی، مصارف و مطالبات شبکه بانکی استان  ارائه کرد.


آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: