حجم گسترده طرح های اجرا شده با تسهیلات بانک ملی ایران باعث افتخار است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: وقتی حجم گسترده طرح های اجرا شده با تسهیلات بانک ملی ایران را در سراسر کشور از نزدیک می بینیم، بیش از پیش به سازمانمان افتخار می کنیم.

  • ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۹:۱۴:۰۰
  • 3413

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در جمع کارکنان اداره کل بررسی طرح های بانک با اشاره به مشکل بیکاری، افزود: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و سایر مدیران ارشد نظام  دغدغه حل مشکل بیکاری را دارند و نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران در صف مقدم حل این مشکل است.

وی با بیان این که طرح های بزرگ صنعتی، بیمارستان ها، جاده ها و کارخانه های متعددی با ارائه تسهیلات و استفاده از اعتبارات بانک ملی ایران در سراسر کشور احداث شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی بزرگ است و طبیعی است که برای توسعه آن باید همه دست به دست هم بدهیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که هم افزایی کارکنان برای پیشبرد امور بانک، جلوگیری از به وجود آمدن چالش و تمرکز بر اهداف سازمانی از مهمترین الزامات کار در این نهاد بزرگ اقتصادی است، ادامه داد: تغییرات مدیریتی به معنای ناکارآمدی افراد نیست و با این هدف انجام می شود که شکل و سرعت کار را بهبود ببخشد.

شایان با تاکید بر حساسیت کار در اداره کل بررسی طرح ها، تاکید کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام باید هم چنان در اولویت این اداره کل باشد و از سوی دیگر، بازدید حضوری از پروژه ها نیز باید با قدرت ادامه یابد.

در این مراسم که با حضور علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، جمعی از روسای ادارات کل و نیز کارشناسان بانک برگزار شد، از زحمات مصطفی محسنی رئیس پیشین اداره کل بررسی طرح ها تقدیر و برای عباس پیروزی به عنوان رییس جدید این اداره کل آرزوی موفقیت شد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: