خدمت رسانی مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک است.

  • ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ ۰۷:۱۴:۰۰
  • 1629

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شعبه میدان هفتم تیر بانک با بیان این که سود و زیان شعب باید به صورت مرتب کنترل شود، گفت: باید جلوی همه عواملی که به کاهش سود و یا افزایش زیان منجر می شود، گرفته شده و شعب در راستای سودآوری حداکثری حرکت کنند.

وی با اشاره به این که مشتری مداری در صدر اهداف بانک است، اظهار کرد: بانک ملی ایران هر روز امکانات جدید و توسعه یافته تری برای خدمت رسانی به مشتریان معرفی می کند و نتیجه این اقدامات نشان داده که میزان رضایت مشتریان از بانک افزایش یافته است.

کریمی همچنین در جریان حضور خود در شعبه هفتم تیر، با تعدادی از کارکنان و مشتریان گفت و گو کرد و در جریان مسائل آنها قرار گرفت.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: