تأکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از بنگاه های اقتصادی

عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران بر حمایت از بنگاه های اقتصادی در شرایط تحریم تأکید کرد.

  • ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ ۱۶:۲۳:۰۰
  • 2249

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش ارزیابی عملکرد هشت ماه ابتدای امسال ادارات امور شعب منطقه دو کشور که در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج بانک ها از بنگاه داری گفت: فروش املاک مازاد و واگذاری شرکت های تابعه، مطلوب بانک ها بوده و این امر باید تسریع یابد.

وی با اشاره به کاهش نرخ ارز و کنترل بازار تصریح کرد: کنترل نقدینگی، استفاده از ابزارهای قانونی، کنترل چک های تضمین شده و تعیین سقف روزانه خدمات مبتنی بر کارت همگی از راهکارهای بانک مرکزی جهت ایجاد شفافیت در معاملات روزانه و کنترل سرعت گردش پول در شرایط کنونی هستند.

شایان همچنین با اشاره به اهمیت بخش وصول مطالبات در ترازنامه بانک، بر پیگیری وصول این مطالبات و افزایش جذب منابع تاکید کرد.

در ادامه این همایش، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک، کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف را حاصل تلاش و کوشش همکاران این منطقه دانست و ضمن تقدیر از واحدهای برتر، به کارگیری راهکارهای لازم درکنترل عملکرد شعب و دستیابی به اهداف تعیین شده با توجه به شرایط پایان سال را مورد تاکید قرار داد.

در پایان وحیدرضا صمدزاده رئیس اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان بانک نیز گزارشی از وضعیت این اداره امور شعب ارائه کرد.

شایان در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، از چند شعبه بانک در شهرستان چابهار نیز بازدید کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: