صدور اعتبارات اسنادی بانک ملی ایران در کمترین زمان

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی کنونی کشور اعتبارات اسنادی بهترین گزینه پیش روی فعالان اقتصادی است، گفت: بانک ملی ایران در کمترین زمان ممکن امکان صدور این اعتبارات را برای مشتریان خود فراهم کرده است

  • ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ۲۰:۴۲:۰۰
  • 3254

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان که برای بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک قزوین امروز به استان البرز  سفر کرده بود، نشست صمیمی نیز با مدیران و کارکنان اداره امور شعب این استان  داشت.

وی با اشاره به افتتاح چندین طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در سطح کشور که با حضور تاثیرگذار بانک ملی  انجام شده است، اظهار کرد:  بانک ملی ایران در کشور ما که اقتصاد آن بانک محور می باشد همواره سعی کرده به عنوان بازوی دولت و نظام جمهوری اسلامی در اجرای طرح ها و رونق بخش اقتصادی و تولیدی عمل کند.

وی با اشاره به افتتاح طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های کویری کرمان و یزد و دیگر استان های همجوار با همراهی بانک ملی ایران، بر رفع بخش قابل توجهی از مشکلات ساکنان این مناطق با عملیاتی شدن طرح های یاد شده و همچنین رونق تولید و افزایش صادرات محصولات کشاورزی تاکید کرد

وی با اشاره به رقابت ناسالم بانک ها در جذب سپرده گفت: بانک ملی ایران توانسته با اجرای قوانین و مقررات بانک مرکزی ، همچنان اعتماد مردم را در این بخش به عنوان عظیم ترین سرمایه ملی همراه داشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: استفاده از ابزارهای تعهدی و کسب درآمدهای مشاع از طریق اعطای تسهیلات به ویژه تسهیلات کوتاه مدت و زودبازده همچون خرید دین ، جذب منابع ارزان قیمت و ارائه خدمات نوین بانکی از توصیه ها و انتظارات اصلی اولیای بانک است.

شایان خاطر نشان کرد: دستگاه های VTM  با قابلیت هایی مانند افتتاح حساب ، درخواست صدور دسته چک ، درخواست اعطای تسهیلات و ... همچون شعبه مجازی بوده و  خدمت رسانی به آحاد مردم در هر زمان از شبانه روز از اهداف ایجاد این دستگاه ها هستند لذا پشتیبانی به موقع و افزایش درآمدهای کارمزدی از محل این دستگاه ها مورد انتظار مدیران بانک است.

اسلامیان رییس اداره امور شعب استان البرز بانک نیز با بیان اینکه با توجه به پتانسیل بالای استان و وجود چندین شهرک صنعتی بیشترین میزان تسهیلات کلان  در جهت حمایت از واحدها و شرکتهای تولیدی سوق داده می شود، گفت: همچنین در بخش رسالت و مسئولیت های اجتماعی ، اعطای تسهیلات خرد به منظور افزایش توانمندیهای اقشار مختلف جامعه و تحریک تقاضا در بازار در دستور کار این اداره امور می باشد .

وی اظهار کرد: تکریم مشتری، اخلاق محوری و همچنین الگوسازی در اخلاق حرفه ای کسب و کار با. در نظر گرفتن دو رویکرد اصلی انضباط مالی و انضباط اداری در دستور کار تمامی مسئولان واحدها قرار گرفته است .

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: