یک عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی ماحصل تلاش ورزشکاران بانک ملی ایران در المپیاد شبکه بانکی کشور

در شانزدهمین دوره مسابقات المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور، تیم شنای بانک ملی ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های فوتسال و تنیس روی میز بانک نیز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۱۵:۳۷:۰۰
  • 3730

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی از 19 تا 24 آبان ماه با حضور 10 بانک در هشت رشته ورزشی برگزار شد که عناوین کسب شده تیم بانک ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

شنا

در رقابت های شنا، تیم منتخب بانک ملی ایران توانست در مصاف با حریفان خود یک مدال طلا، 2 مدال نقره و یک مدال برنز کسب کند که در مجموع عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اسامی نفرات تیم شنا:

احمدرضا اکبری (مقام اول)

آرش مرتضائی (مقام دوم)

حمید کاظمی (مقام دوم)

محمد یوران (مقام سوم)

مهرزاد طیران (مربی)

تنیس روی میز

مسابقات این رشته با حضور نه بانک برگزار شد و تیم منتخب تنیس روی میز بانک ملی ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت. در مسابقات انفرادی این رشته نیز علیرضا امیدوار به مقام سوم رسید.

اسامی نفرات تیم تنیس روی میز:

علیرضا امیدوار، کیومرث کرمی، جعفرسعیدی، مهدی قیاسی، مسعود زنوزی (مربی)

فوتسال

تیم فوتسال منتخب بانک ملی ایران، قهرمان بلامنازع پنج دوره متوالی این رقابت هادر جدال با حریفان خود به مرحله فینال رسید و در بازی پایانی و در رقابتی نزدیک یک بر صفر نتیجه را به تیم فوتسال بانک ملت واگذار کرد و نایب قهرمان مسابقات شد.

اسامی نفرات تیم فوتسال:

نادر علمی،  شکرالله عشقی، موسی نصیری، مصطفی قصاب نژاد، مرتضی لویمی، سعید بهرامی، امید فرسادپور، نعمت الله سلطانی، سیدمحسن اسلامی، سید حسن موسوی، سید مهدی موسویان، محمد عباس نژاد، جعفر انجمنی، بهنام بهداروند (مربی)

شطرنج

در رقابت های شطرنج این دوره از المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور، تیم بانک ملی ایران با امتیاز برابر با تیم دوم و با پوئن شکنی حائز کسب مقام سوم مسابقات شد.

اسامی نفرات تیم شطرنج: شهرام منوچهری، میرشجاع حسینی، وحید آذروند، پیام روستا پیشه، سید محمد سید حسینی

دو و میدانی

در رشته دو و میدانی نیز احمد میرزایی در ماده 1000 متر رده سنی 46 سال به بالا مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: