سرپرست شعبه مستقل بورس اوراق بهادار بانک ملّی ایران معرفی شد

با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی، محمد نور آزادی مدیر امور شعب تهران و جمعی از روسای ادارات ستادی بانک ملی ایران، سعید ملازینل به عنوان سرپرست شعبه مستقل بورس اوراق بهادار این بانک معارفه شد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۴:۵۵:۰۰
  • 3412

به گزارش روابط عمومی بانک ملّی ایران، معاون منابع انسانی بانک در این مراسم با بیان این که نیروی انسانی بانک در حال حرکت به سمت جوانگرایی است، گفت: تمرکز نیروی جوان در بانک در کنار تجربه نیروهای قدیمی، سازمان توانمند بانک ملی ایران را ایجاد کرده است.

حبیب اله رشید ارده با اشاره به این که شغل ها ماندگار نیستند، اظهار کرد: نیروهای جوان در مدیریت های جدید باید انتظارات مدیرعامل، هیات مدیره و همکاران را مدنظر داشته باشند.

وی با تاکید بر این که تغییرات در هر سازمانی لازم است، افزود: خواسته مدیران ارشد بانک این است که تغییر مدیران به افزایش سرعت و بهبود بیش از پیش عملکرد سازمان بیانجامد.

مدیر امور شعب تهران بانک نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت شعبه بورس، گفت: این شعبه تنها به عملیات بانکی صرف بسنده نمی کند، به همین دلیل سرپرست شعبه از میان افراد آشنا به سازوکار بورس انتخاب شده تا در تجهیز کارگزاران و تامین منابع حداکثر تلاش را داشته باشد.

محمد نور آزادی اظهار کرد: نگاه ها باید به سمت بازار سرمایه برود و ما نیز از کمک در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه، حکم انتصاب سرپرست شعبه ممتاز مستقل بورس اوراق بانک ملّی ایران به وی اعطا و از زحمات محمد فرمهینی فراهانی رئیس پیشین این شعبه تقدیر شد.

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: