ارز اربعین(31)/ پاسخگویی به بیش از 50 هزار تماس تلفنی درباره ارز اربعین در بانک ملی ایران

مرکز تماس امور مشتریان شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس) که وظیفه پاسخگویی به کاربران پیام رسان «بله» را نیز بر عهده دارد، تا کنون به بیش از 43 هزار تماس درباره فرایند ثبت نام ارز اربعین پاسخ داده است.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۱۵:۴۷:۰۰
  • 4150

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این مرکز از اولین روز ثبت نام خرید ارز به این فرایند ورود کرده و اکنون با بیش از 60 کارشناس، مشغول خدمت رسانی به مشتریان است.

 این مرکز به صورت شبانه روزی و بدون وقفه (24*7) با شماره تماس 83386  -021 پاسخگوی مشتریان در خصوص سامانه های بام، بله، قبوض، خرید شارژ و ... است.

زائران اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، می توانند از طریق پیام رسان «بله» برای دریافت ارز اربعین اقدام و پس از دریافت رسید ثبت نام، به مراکز تحویل ارز در خاک عراق مراجعه کنند.

اطلاعات ارائه شده به مشتریان و کاربران «بله» توسط این مرکز شامل نحوه نصب و به روز رسانی پیام رسان «بله»، نحوه ثبت نام برای دریافت ارز، مکان های تحویل ارز، ساعت فعالیت مراکز، میزان ارز تخصیصی، چگونگی دریافت رسید ثبت نام و ... است.

در حال حاضر متوسط زمان انتظار متقاضیان ارز اربعین برای ارتباط با واحد خدمات مشتریان به کمتر از یک دقیقه کاهش یافته است.

کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی بانک ملی ایران نیز در این مدت به بیش از هفت هزار تماس تلفنی درباره ارز اربعین پاسخ داده اند. در این مرکز 18 نفر از کارشناسان مشغول پاسخگویی به مخاطبان هستند.

آلبوم تصاویر خبر
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: