ارز اربعین (19) / وضعیت تحویل ارز در مرزهای مهران، شلمچه، کربلا نجف و کاظمین روان است

مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد : در پی اعزام تیم های متعدد از کارکنان بانک و تجهیزات به باجه های تحویل ارز در عراق، در حال حاضر وضعیت ارائه ارز در تمامی نقاط از جمله شلمچه، مهران، نجف، کاظمین و کربلا به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۲۱:۰۱:۰۰
  • 3050

 دکتر محمد رضا حسین زاده در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین به زائران ابراز داشت : وضعیت تحویل ارز در مناطق مذکور بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی روان و تحت کنترل است .

وی با انتقاد از اخبار کذب اخیر برخی رسانه ها مبنی بر اختلال در ارائه ارز اربعین تصریح کرد : این اخبار صحت ندارد به طوری که در حال حاضر، تحویل ارز در مرز شلمچه ظرف دو تا سه دقیقه و مرز مهران، نجف و کربلا ظرف پنج تا هفت دقیقه انجام می شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران با بیان اینکه تیمی از هیات مدیره و معاونان بانک در مراکز تحویل ارز عراق مستقر شده اند و به صورت لحظه ای اخبار مربوطه را به ستاد مرکزی در تهران گزارش می کنند، افزود بانک ملی ایران با تمام توان و بسیج تمامی پتانسیل های انسانی و فنی خود سعی دارد هر چه سریعتر تحویل ارز زائران را به طور مطلوب انجام دهد .


دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
دیدگاه: